|

صحبت های ستاره ذوب آهن در مورد بازی با استقلال

کمال کامیابی نیا در خصوص بازی با استقلال صحبت های جالبی را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

کاپیتان ذوب‌آهن در خصوص بازی حساس پیش‌رو تیمش با استقلال گفت: با تمرکز کامل و بدون دسته کم گرفتن حریف به میدان خواهیم رفت، زیرا می‌دانیم که بازی حساسی است، با ۳ امتیاز آن به تیم شخصیت داده و در بالای جدول ماندگار می‌شویم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ کمال کامیابی‌ نیا در حاشیه بازدید تیم فوتبال ذوب‌آهن از کارخانه این باشگاه در خصوص نتایج خوب و روند رو به رشد تیمش، اظهار کرد:

طرز تفکری که امسال در تیم هست و با کمک تیم به یکدیگر می‌توانیم ذوب‌آهن را به ثبات برسانیم. بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم؛ البته تازه ۱۰ هفته از لیگ گذشته، هنوز اتفاق نیفتاده و بازی‌های زیادی مانده است.

وی با اشاره به تقابل ذوب‌آهن و استقلال یادآور شد:

استقلال تیم بسیار خوبی است و با تمرکز کامل و بدون دسته کم گرفتن آن‌ها به میدان خواهیم رفت، زیرا می‌دانیم که بازی حساسی است و با ۳ امتیاز آن به تیم شخصیت داده و در بالای جدول ماندگار می‌شویم. طرز تفکر امسال ما ماندن در بالا جدول است. 

کامیابی‌نیا شرایط روحی تیم را خوب ارزیابی کرد و گفت:

هفته گذشته در مازندران ۳ امتیاز خوبی گرفتیم. همه جمع شدیم تا امسال نتایج خوبی بگیریم

او ضمن تبریک نتایج درخشان تیم ملی نوجوانان ابراز امیدواری کرد:

این روند ادامه داشته و با نتایج خوب دل مردم را شاد کنند.

این بازیکن گاندوها درباره برنامه امروز تیمش نیز توضیح داد:

امروز به کارخانه ذوب‌آهن آمدیم و از نزدیک تلاش و زحمت پرسنل اینجا را دیدیم. امیدوارم ما هم با تلاش دوچندان نتیجه بگیریم و آن‌ها را شاد کنیم. تشکر ویژه هم از هیات مدیره می‌کنم که به خوبی تیم را حمایت کرده و امیدوارم مجموعه بزرگ ذوب‌آهن با همین روال ادامه داده و به جایگاه اصلی‌اش بازگردد.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی