|

منچستریونایتد به دنبال فوق ستاره لالیگا

آنتوان گریزمان با پیشنهادات قابل توجهی از تیم های انگلیسی مواجه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

آنتوان گریزمان هرگز تمایل خود برای بازی کردن در خارج از لالیگا را پنهان نکرده است. او تمام دوران حرفه‌ای خود را در رئال سوسیه‌داد، اتلتیکومادرید و بارسلونا بازی کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ از باشگاه‌های عربستانی و آمریکایی به عنوان مقاصد احتمالی او در تابسنان نامبرده می‌شد. اکنون منچستریونایتد به عنوان جدی‎‌ترین مشتری این بازیکن در بازار حضور دارد.

مدیران یونایتد با انتقال سهام مالکیت به سرجیم راتکلیف خواستار تغییران بنیادی در داخل و خارج از زمین هستند و گریزمان یکی از بازیکنان قابل توجه آن‌هاست.

طبق ادعای رسانه اسپانیایی ال ناسیونال، باشگاه انگلیسی تیمی را به مادرید فرستاده تا بتوانند با این بازیکن یا نمایندگان او ارتباط برقرار کنند.

این رسانه اعلام کرد نمایندگان یونایتد با دست پر به اسپانیا سفر کرده‌اند و به گریزمان پیشنهاد حقوق سالانه 21 میلیون یورو را ارائه می‌کنند. این رقم معادل با سه برابر حقوق فعلی او در اتلتیکومادرید است.

انریکو سرزو، رئیس اتلتیکومادرید، پیش از این اعلام کرده بود گریزمان تا هر زمانی که می‌خواهد، می‌تواند در این باشگاه بماند اما این پیشنهاد نگرش بازیکن فرانسوی را به چالش می‌کشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی