|

آیا ادعای یحیی گل محمدی صحت دارد؟!

آیا دلیل سرمربی پرسپولیس درباره علت شرایط تیمش در چند هفته اخیر، منطقی است؟

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپاهان به عدم تقویت تیمش در فصل نقل و انتقالات اشاره کرد و اینکه بازیکنان مدنظرش را باشگاه پرسپولیس نتوانسته بخرد و کنایه‌ای هم به استقلال و سپاهان بابت ثبت قرارداد بلانکو، دابو و آل‌ کثیر زد. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال؛ در اینکه همه مربیان دوست دارند بهترین نفرات را داشته باشند شکی وجود ندارد اما با قانون سقف بودجه این قضیه امسال دچار محدودیتهایی شده است.

پرسپولیس در این فصل کنعانی‌زادگان ملی‌پوش را از قطر برگرداند، یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید را خرید، مسعود ریگی را از سپاهان آورد، شهاب زاهدی هم از اروپا به پرسپولیس برگشت و در ادامه یک خرید بحث برانگیز مثل نبیل باهویی انجام داد تا با پنج خرید نقل و انتقالات را به پایان ببرد. 

در لیست خروجی‌های پرسپولیس نام کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، مهدی عبدی، پریرا و شیخ دیاباته به چشم می‌خورد که همگی آنها را یحیی نخواست تا از پرسپولیس جدا شوند. تنها بازیکنی که برخلاف میل یحیی جدا شد عیسی آل‌ کثیر بود که با رقم پیشنهادی پرسپولیس حاضر به تمدید نشد.

مهمترین شاخصه پرسپولیس در نقل و انتقالات حفظ اسکلت تیمی و نفرات کلیدی فصل قبل بود. از کل ترکیب ثابت پرسپولیس در اواخر فصل پیش فقط و فقط عیسی آل کثیر جدا شد و مابقی بازیکنان یا تمدید کردند یا قرارداد داشتند.

با بررسی اسکواد تیمی پرسپولیس به این نتیجه می‌رسیم که ادعای سرمربی این تیم را نمی‌توان چندان منطقی دانست و حتی کانال‌های هواداری پرسپولیس هم به این موضوع اشاره کرده‌اند. همین الان پرسپولیس تنها تیمی در لیگ است که دو بازیکن فیکس ( بیرانوند و کنعانی) در تیم ملی دارد و بقیه نفرات این تیم هم یا در حد تیم ملی هستند یا از بازیکنان شاخص لیگ به شمار می‌روند.

البته که یحیی مربی بزرگی است و کارنامه او به خوبی این موضوع را نشان داده و باید دید می‌تواند تیمش را از شرایط فعلی خارج کند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها