|

این ستاره بارسلونا گل بزند باختی در کار نیست!

بارسلونا هرگز در بازی‌هایی که آرائوخو توانسته گل بزند، زمین را دست خالی ترک نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

یک بار دیگر رونالد آرائوخو به فریاد بارسا و ژاوی رسید. شنبه شب در زمین سوسیداد وقتی کار بارسا گره خورده بود، او با ضربه سر در دقیقه 93 گلزنی کرد و بارسا به سه امتیاز کلیدی دست یافت. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ این هشتمین گل رونالد برای بارسا بود و بارسا در بازی هایی که او گلزنی کرده، پنج بار برنده شده و سه بار نیز به تساوی دست یافته است.

در واقع وقتی آرائوخو گل می زند، بارسا نمی بازد. از هشت گل او برای تیم اول بارسا، هفت گل در لیگ و یک گل در جام حذفی به ثمر رسیده و همیشه به یک نتیجه مثبت کمک کرده است. دو گل او نیز در وقت های تلف شده بازی به ثمر رسیده از جمله بازی اخیر برابر سوسیداد و نیز در تساوی 1-1 خانگی برابر گرانادا در فصل 22-2021.

از هشت گل آرائوخو، 6 گل با ضربه سر بوده است: ختافه (21-2020)، گرانادا، سویا و گرانادا (22-2021) و رئال سوسیداد (24-2023) در لالیگا و اینترسیتی (23-2022) در جام حذفی. 

به این لیست باید اتلتیکو (22-2021) و والنسیا (21-2020) را نیز اضافه کرد که مدافع اروگوئه ای با ضربات دقیق پای راست موفق به گلزنی شد. او که در تابستان 2018 به تیم دوم بارسا ملحق شد، توانایی هایش را با زدن 6 گل نشان داده بود و خیلی زود نیز به تیم اول باشگاه رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی