|

دلیل دعوای کنعانی زادگان و سروش رفیعی در بازی با استقلال تاجیکستان چه بود؟

به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی ۲ تعویض انضباطی در این تیم انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تیم پرسپولیس با دو گل سعید صادقی بازی با استقلال تاجیکستان را با برد پشت سر گذاشت اما آغاز نیمه دوم برای پرسپولیس با ۲ تغییر عجیب همراه بود.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بین ۲ نیمه محمدحسین کنعانی‌زادگان و سروش رفیعی را از بازی بیرون کشید که این اقدام در حالی که هر ۲ بازیکن در نیمه اول عملکرد خوبی داشتند عجیب بود.

به نظر می‌رسد این تعویض‌ها به دلیل مسائل انضباطی بوده و ارتباطی با مسائل فنی ندارد چرا که در نیمه اول و در یک صحنه جر و بحث شدیدی بین کنعانی‌زادگان و سروش رفیعی به وجود آمد که احتمالا تعویض هر ۲ بازیکن به همین خاطر بوده است.

اما ماجرای درگیری کنعانی زادگان و سروش رفیعی چه بود؟

پرسپولیس در دقیقه ۴۲ این بازی صاحب ضربه ایستگاهی شد که سروش رفیعی، سعید صادقی و شهاب زاهدی پشت توپ ایستادند. در این لحظه، محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس با این سه بازیکن درگیری لفظی پیدا کرد.

ماجرا از این قرار بود که سروش رفیعی قصد داشت این ضربه را خود بزند، اما حسین کنعانی وارد صحنه شد و از او خواست توپ را بدهد تا این مدافع شوتزن شانس خود را برای زدن ضربه امتحان کند. زمانی که سروش مخالفت خود را با این موضوع ابراز کرد، احتمالا کنعانی کنایه یا حرفی به هافبک سرخپوشان زده که خشم او را به دنبال داشته است.

در همین لحظات بود که علیرضا بیرانوند خود را به محوطه جریمه استقلال تاجیکستان رساند و شهاب زاهدی نیز در حالی که دست خود را جلوی دهانش گذاشته بود تا کسی نتواند لبخوانی کند، سعی می‌کرد دو بازیکن را آرام کند.

البته زمانی که سروش با میمیک صورت و چند جمله جواب کنعانی را داد، او از کوره در رفت و به نظر قصد داشت به سمت سروش برود تا جواب او را شخصا و از نزدیک بدهد. اما در این لحظه دانیال اسماعیلی‌فر خود را به کنعانی رساند و در حالی که دوربین صحنه را از نمای لانگ نشان می‌داد، سعی کرد کنعانی را آرام کند تا از یک اتفاق در انظار عمومی جلوگیری شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی