|

میلاد سورگی ستاره ای که در پرسپولیس درخشید

سورگی یکی از چندین بازیکنانی بود که در طول فصل با تیم اصلی تمرین کرد و مقابل پیکان در ترکیب اصلی قرار گرفت

لینک کوتاه کپی شد

هت‌تریک شهاب زاهدی تنها اتفاق شیرین بازی پیکان و پرسپولیس برای هواداران این تیم نبود و  حضور بازیکنی از آکادمی پرسپولیس در ترکیب اصلی که با یک برد شیرین همراه شد، باعث خوشحالی یحیی گل‌محمدی و هواداران این تیم شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان یک سورپرایز از یحیی گل‌محمدی داشت. مربی‌ای که در این سال‌ها به این معروف شده که اعتقاد چندانی به بازیکنان جوان ندارد اما گویا دست تقدیر و اجبار او را هم به سمتی سوق داده که نیم‌نگاهی به جوانان تیمش داشته باشد.

 حالا دیگر بعد از عمری، می‌توان میلاد سورگی را هم به لیست جوانان یحیی اضافه کرد تا او هم کم‌کم به جوانگرایی معروف شود. 

سورگی در اولین دیداری که برای پرسپولیس انجام داد 90 دقیقه در میدان بود و تعویض نشدن او نشان از این دارد که یحیی گل‌محمدی از عملکردش رضایت داشته است. او یک شوت و شوت در چارچوب و یک پاس کلیدی در اولین حضور ثابتش داشت.

 البته در دیداری که سروش رفیعی و شهاب زاهدی با طوفانشان جایی برای درخشش دیگر بازیکنان نگذاشتند سورگی چندان به چشم نیامد. با این حال او که پیش از این کمتر از ده دقیقه برای تیمش بازی کرده بود با حضور 90دقیقه‌ای نوید تولد یک ستاره جدید در تیم یحیی را داده است.

 سورگی یکی از چندین بازیکنانی بود که در طول فصل با تیم اصلی تمرین کرد و درنهایت برای اولین بار در بازی با مس این فرصت را پیدا کرد تا روی نیمکت ذخیره های تیم بزرگسالان بنشیند و حالا مقابل پیکان در ترکیب اصلی قرار گرفت و قطعا با پیراهن این تیم به دنبال رویاهای بزرگتری است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها