|

ساعت بازی تیم ملی ایران مقابل قطر امروز سه شنبه 25 مهر

تیم ملی ایران در فینال تورنمنتی دوستانه از ساعت 21:30 به وقت ایران، به مصاف تیم ملی قطر می روند.

لینک کوتاه کپی شد
1

تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران، در ورزشگاه بین‌المللی شهر امّان (پایتخت اردن) به مصاف تیم ملی قطر  می روند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ تیم ملی فوتبال ایران که ۸ مسابقه متوالی را بدون شکست پشت سر گذراندند و ۷ پیروزی پیاپی و یک تساوی مقابل روسیه به‌دست آوردند، ۳ ساعت پیش از این بازی، دیدار رده‌بندی بین اردن و عراق برگزار خواهد شد.

آخرین باری که ایران و قطر در برابر هم قرار گرفتند، کی‌روش سرمربی ایران بود و فیلیکس سانچز سرمربی قطر؛ پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در کشور قطر دو تیم جهت آماده‌سازی خود در یک دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند که یوزهای ایرانی به برتری ۲ بر یک دست یافتند.

تیم ملی فوتبال کشورمان جمعه شب در اولین مسابقه خود در تورنمنت چهارجانبه اردن موفق شد که با نتیجه ۳-۱ اردن میزبان را شکست دهد و در بازی فینال این مسابقات، حریف شاگردان کارلوس کی‌روش شوند.

فینال تورنمنت چهارجانبه اردن، اولین تقابل کارلوس کی‌روش با تیم ملی ایران برای اولین بار پس از جام جهانی ۲۰۲۲ و همچنین سرمربی‌گری او در تیم ملی قطر خواهد بود.

در زمینه فنی تیم ملی کشورمان در بازی با اردن در خط دفاع متزلزل نشان داد و در نیمه دوم زیر فشار حملات حریف قرار گرفت اما خوشبختانه اردنی ها گلزن نبودند و حتی پنالتی را هم از دست دادند اما در این دیدار ضعف تیم ملی در دفاع بیش از همیشه آشکار شد بخصوص در جناح چپ و مدافعان میانی که بارها اردنی ها از این ناحیه ها صاحب موقعیت گلزنی شدند. باید دید قلعه نویی تا فردا شب چه راهکارهایی برای ترمیم خط دفاع تیم ملی در نظر می گیرد.

کی روش در تیم ملی قطر قطعا هیچ کدام از مشکلات فوتبال کشورمان را مثل نداشتن امکانات مناسب، زمین تمرین مطلوب، پرداخت نشدن به موقع دستمزد و … را ندارد اما شاید در قطر مشکلی بزرگ تر داشته باشد که  آن نداشتن بازیکنان مستعد به تعداد کافی است! فوتبال کشورمان با وجود تمام ایرادها و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری هنوز هم یکی از بهترین و برترین  تیم های قاره آسیاست. ما در رده ۲۱ فیفا هستیم ولی قطری که میزبان جام جهانی هم بوده در رده ۶۱ بوده و بهترین رتبه قطر در رده بندی فیفا ۴۳ بوده است.

کارلوس کی‌روش که در دو مقطع مختلف سرمربی ایران بود و در بیش از ۱۰۰ مسابقه روی نیمکت تیم ملی نشسته، بعد از جدایی از تیم ملی در پایان جام جهانی، حالا برای اولین بار مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت و طبیعتا این بازی برای او اهمیت زیادی دار. آن طرف میدان، امیر قلعه‌نویی هم می‌داند که پیروزی احتمالی مقابل قطر به عنوان تیمی که قهرمان دوره قبلی جام ملتهای آسیاست، برد باارزشی برای او و تیمش محسوب خواهد شد.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر قطر:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان، احسان حاج صفی، روزبه چشمی، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش سردار آزمون و مهدی طارمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها