|

یحیی گل محمدی به دنبال دروازه استقلال

پرسپولیس برای انتخاب ذخیره علیرضا بیرانوند به دنبال جذب بازیکن است و از علیرضا رضایی به عنوان گزینه مد نظر یحیی نام برده می شود

لینک کوتاه کپی شد

احتمال پیوستن علیرضا رضایی در پرسپولیس تا هنگام شروع به کار بازار نقل‌وانتقالات زمستانی وجود ندارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، علیرضا رضایی یکی از بازیکنانی بود که با توجه به قوانین جدید نقل‌وانتقالاتی، با نظر جواد نکونام در مسیر خروج از استقلال قرار گرفت. رضایی 23 ساله که با توجه به شرایط سنی‌اش دیگر جزو سهمیه زیر 23 سال قرار نداشت و یک سهمیه بزرگسال را به خود اختصاص می‌داد، در حالی موردنظر نکونام نبود و سرمربی آبی‌ها او را در لیست خروج خود جای داد که در فصل گذشته هم بیشتر در قامت یک دروازه‌بان نیمکت‌نشین کار خود را پیش برد.

نکونام به دنبال استخدام دروازه‌بان خارجی برای تیمش در کنار جذب محمدرضا خالدآبادی به عنوان دروازه‌بان دوم بود که بعد از شکست پروژه جذب دروازه‌بان خارجی، حسین حسینی ماندنی شد اما مدیران باشگاه استقلال موفق به جذب خالدآبادی شدند تا عملاً با حضور او، فرصتی برای ادامه همکاری علیرضا رضایی نباشد. جالب آنکه استقلالی‌ها دروازه‌بان سوم خود را هم تغییر دادند و با فروش قرضی سینا سعیدی‌فر به سراغ جذب محمدجواد کیا رفتند تا با جذب خالدآبادی و کیا، بیش از پیش نکونام عدم تمایل خود را به حفظ علیرضا رضایی نشان بدهد.

توافق دیرهنگام علیه آینده کاری رضایی

مدیران باشگاه استقلال با توجه به محدودیت لیست بزرگسالان خود به دنبال فسخ قرارداد با علیرضا رضایی بودند اما با توجه به شرایط قراردادی او، رضایی حاضر به جدایی از استقلال نبود و به دنبال وصول مطالبات خود بود. بعد از چند نوبت مذاکرات سرانجام طرفین برای فسخ قرارداد به توافق رسیدند. البته که با توجه به اینکه فسخ قرارداد علیرضا رضایی بعد از پایان مهلت نقل‌وانتقالات تابستانه بوده، او عملاً تا شروع بازار زمستانه نمی‌تواند برای تیم دیگری به میدان برود و عضوی از لیست استقلال محسوب می‌شود.

خداحافظی با استقلال با 5 کلین‌شیت

علیرضا رضایی چند پیشنهاد در بازار تابستانه داشت اما با توجه به عدم توافق با استقلالی‌ها، همین مسئله باعث شد تا او نتواند در لیگ بیست‌وسوم تیم جدیدی را برای خود انتخاب کند. حالا با توجه به شرایط به‌وجود آمده، رضایی باید تا شروع به کار بازار زمستانه تمرینات خود را به صورت اختصاصی انجام بدهد و حق حضور در مسابقه رسمی‌ای را در لیگ برتر ندارد. رضایی که با اصرار فرهاد مجیدی به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست، در 2 فصل گذشته جمعاً 9 بازی برای آبی‌ها انجام داد که موفق به‌ثبت 5 کلین‌شیت و 5 بار هم دروازه او باز شد تا ثبت این آمار به کارش در استقلال پایان بدهد.

چالش بزرگ یحیی برای جذب دروازه‌بان آبی‌پوش

پرسپولیس در خط دروازه برای انتخاب ذخیره علیرضا بیرانوند به دنبال جذب بازیکن در بازار زمستانه است. پرسپولیسی‌ها که در بازار تابستانه نتوانستند با گزینه موردنظر خود به توافق برسند و ناکام در جذب محمدرضا خالدآبادی بودند و البته مذاکرات آن‌ها برای جذب دروازه‌بان خارجی هم راه به جایی نبرد، حالا در سودای انتخاب دروازه‌بان باتجربه‌ای هستند و در این میان، نام علیرضا رضایی مطرح شده است. در این میان، پروژه جذب دروا‌زه‌بان سابق استقلال بسیار دشوار است؛ به‌طوری‌که او تا نیم‌فصل دوم نمی‌تواند برای سرخ‌ها به میدان برود و بحث دیگر، پر بودن لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس است که همین مسئله باعث شده تا یحیی گل‌محمدی برای جذب دروازه‌بان ذخیره مطمئن، چالش بزرگی را در پیش داشته باشد. منصور رشیدی و احمدرضا عابدزاده، 2 دروازه‌بان یاغی فوتبال ایران هستند که باید دید نام علیرضا رضایی هم به این فهرست اضافه می‌شود و یا به مانند نقل‌وانتقالات تابستانه که قرار بود علیرضا بیرانوند به استقلال برود، پروژه انتقال رضایی به پرسپولیس هم نیمه‌تمام می‌ماند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی