|

پرسپولیس به نسبت استقلال کمتر استراحت کرده است!

به نظر در هفته ششم رقابت های لیگ برتر که بعد از هفته هفتم برگزار می شود، استقلال استراحت بیشتری نسبت به پرسپولیس خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

برنامه هفته ششم رقابت های لیگ از سوی سازمان لیگ اعلام شد. هفته ششمی که قرار است بعد از هفته هفتم برگزار شود و این یکی از عجایب لیگ برتر حرفه ای! فوتبال ما است. هرچند که این تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری لیگ در حد فاصل 3 روز بعد از تورنمنت اردن در نوع خود ستودنی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ همان طور که می دانید تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی مهرماه قرار است در تورنمنت 4 جانبه اردن شرکت کند. آخرین بازی تیم ملی در این تورنمنت روز 24 مهر برگزار می شود و برنامه هفته ششم نیز بلافاصله بعد از این رقابت ها و در حدفاصل 3 روز بعد از مسابقات است.

این گونه که پرسپولیس روز 27 مهر باید مقابل پیکان بازی کند. آن هم در شرایطی که بی شک باز هم پرسپولیس بیشترین نفرات ملی پوش را در اردوی تیم ملی خواهد داشت و باید 3 روز بعد از بازی تیم ملی، در لیگ برتر بازی کند. این درحالی است که تیم استقلال که در هفته هفتم یک روز زودتر از پرسپولیس بازی کرده (شنبه 15 مهر مقابل مس رفسنجان)، یک روز دیرتر از پرسپولیس یعنی روز 28 مهر مقابل هوادار به میدان خواهد رفت.

هنوز مشخص نیست دلیل این برنامه ریزی از سوی مسئولان سازمان لیگ چیست و پرسپولیسی ها می گویند چرا برنامه ریزی به گونه ای است که پرسپولیس درحالی که یک روز دیرتر از استقلال به میدان می رود باید 3 روز بعد از بازی تیم ملی و یک روز زودتر از استقلال بازی کند.

بی شک طی روزهای آینده و بعد از بازی امروز امشب مقابل گل گهر، شاهد اعتراض مسئولان باشگاه پرسپولیس به برنامه ریزی هفته ششم لیگ خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی