|

چرا اشکان دژاگه راهی استقلال نشد؟

دژاگه در سال‌های اخیر همواره یکی از بازیکنان مورد علاقه کادر فنی تیم آبی بود اما هیچ‌گاه این حضور محقق نشد.

لینک کوتاه کپی شد

اشکان دژاگه که به تازگی به تهران برگشته است و از نزدیک شاهد دیدار فولاد در برابر هوادار بود، به نظر  می‌رسد بار دیگر قصد بازی در لیگ برتر را دارد. او در این باره به خبرنگاران گفت: پیشنهادهایی وجود داشت و حتی بیرون از ایران هم با یکی، دو تیم صحبت کردم ولی چند سال از بچه‌ها و خانواده‌ام دور بودم و شرایطی وجود دارد که باید در کنار خانواده‌ام باشم.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او هم چنین پیرامون این سوال که آیا جواد نکونام با تو برای حضور در استقلال صحبت کرده است، پاسخ منفی داد.

اشکان دژاگه و استقلال چرا نه؟ جواد نکونام بعد از حضور در راس کادر فنی تیم استقلال در خط هافبک با بازیکنانی مواجه شد که همه قرارداد داشتند. از سعید مهری گرفته تا مهدی مهدی پور و روزبه چشمی. هم چنین قرارداد آرش رضاوند و زبیر نیک نفس هم به قوت خود باقی است و به تازگی امید حامدی‌فر هم به اردوی تیم آبی برگشته است به این خاطر که با تیم قرارداد دارد. جواد نکونام اگر مایل به به‌خدمت گیری اشکان دژاگه بود، شرایط تیم به او اجازه جذب این بازیکن را نمی‌داد. هم اکنون لیست تیم استقلال در بخش بزرگسالان با بازگشت امید حامدی‌فر پر شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی