|

صحبت های تند پیشکسوت پرسپولیس علیه بیرانوند

مرتضی فنونی زاده واکنش تندی به صحبت های شب گذشته دروازه‌بان پرسپولیس نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

حدود ۲۴ ساعت پیش بود که علیرضا بیرانوند با حضور در برنامه فوتبال برتر در بخشی از صحبت‌هایش درباره ماجرای انتقال به استقلال از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ او که اصرار داشت بگوید همان زمان هم دلش با پرسپولیس بوده و از سر لجبازی آن کار را کرده، با گلایه از برخی واکنش‌ها به احتمال استقلالی شدنش جملاتی قابل تامل به زبان آورد:

«دوست نداشتم پیشکسوتی که بین پرسپولیسی‌ها محبوب است بیاید بگوید اگر بیرانوند می‌خواهد برود خب برود! مگر بیرانوند برای پرسپولیس کم افتخار کسب کرده که اینطور درباره بیرانوند حرف می‌زنید؟ مگر بازیکن شش ماهه هستم که می‌گویید اگر دلش با تیم نیست برود؟»

او در ادامه در حالی به مجری برنامه گفت «خودتان می‌دانید آن زمان چه شخصی این مصاحبه را انجام داد» که مشابه این صحبت را علی پروین به زبان آورده بود. پروین گفته بود: «اگر می‌خواهد برود، ادامه دادنش و به زور ماندنش به ضرر پرسپولیس خواهد بود». ضمن اینکه خود بیرانوند هم از آن پیشکسوت به عنوان "پرسپولیسی محبوب" یاد کرد تا اینطور به نظر بیاید که مخاطبش علی پروین است.

همین مساله باعث شد تا مرتضی فنونی زاده در حاشیه بازی عصر سه‌شنبه پیشکسوتان پرسپولیس به این موضوع واکنش نشان دهد. او که با دوربین فوتبالی صحبت می‌کرد انتقادش از حرف‌های دیشب بیرانوند را با این جمله آغاز کرد: «درباره بیرانوند همیشه گفته‌ام به لحاظ فنی خوب است اما به لحاظ اخلاقی صفر است.»

او حتی مدعی شد این بازیکن قبل از بازی با النصر مصدوم نبوده و خبرهایی که در این باره منتشر شده صحت نداشته است:

«این مصدومیت کشاله هم جدی نبوده است. ما خودمان اینکاره هستیم و مگر با یک پرتاب ساده کشاله پا مصدوم می‌شود؟»

فنونی زاده در ادامه بدون نام بردن از بیرانوند اظهاراتی تند به زبان آورد:

«آقای گلر که نامت را نمی‌برم که گنده نشوی باید بدانی پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس خانواده بزرگی هستند. ایشان نباید گذشته خود را فراموش کند. اینکه به گفته خودش از خوابیدن در کارواش به ماشین چند میلیاردی برسی که نباید خودت را گم کنی آقای گلر!»

ناگفته پیدا بود که مخاطب مرتضی فنونی زاده کسی نیست جز علیرضا بیرانوند. او در ادامه انتقاداتش گفت:

«این دومین باری است که این آقا هواداران عزیز ما را آزار می‌دهد. دفعه اول که گفت می‌خواهم بروم استقلال. خب برو. بزرگتر از تو رفتند و پشیمان شدند. مگر تو می‌خواهی تا آخر عمر بازی کنی؟ تو انگشت کوچک عابدزاده و سلطانی‌ و وحید قلیچ هم نمی‌شوی.»

پیشکسوت پرسپولیس حتی توانایی فنی بیرانوند را هم زیر سوال برد:

«هافبک دفاعی و مدافعان تیم خوب هستند فکر می‌کنی به خاطر تو تیم گل نمی‌خورد. در همین بازی با النصر دو توپ از دفاع عبور کرد و گل شد. چند گل دیگر هم به خاطر بی‌دقتی بازیکنان النصر نخورد. تو اگر 10 روز پیش مصدوم شدی چطور توپ‌های کنار را مشت می‌کردی؟»

فنونی زاده این را هم گفت که کاش بیرانوند جرأت داشت و نام علی پروین را روی آنتن زنده می‌گفت:

«به نظر می‌رسد او دیشب به صحبت سلطان پروین جواب داده است. ای کاش جرأت داشت و اسم علی آقا را می‌آورد. قطعا منظورش از پیشکسوت محبوب آقای پروین است. اسم این آقا را نبردم تا نتواند از من شکایت کند. ما نمی‌خواهیم کسی را خراب کنیم اما آقای گلر تو در جایگاهی نیستی که علیه پیشکسوتان پرسپولیس صحبت کنی.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی