|

خارجی استقلال نیامده قراردادش را فسخ کرد؟!

خطیر تا دقایقی دیگر در جلسه ای با حضور مدیر برنامه بلانکو شرکت می کند.

لینک کوتاه کپی شد

جلسه مدیرعامل باشگاه استقلال و مدیر برنامه گوستاوو بلانکو دقایقی دیگر در هتل المپیک آغاز می شود. خاویر گونزالز، مدیر برنامه رسمی بلانکو که در استانبول با استقلال قرارداد بست، برای پیگیری کارهای مربوط به ثبت قرارداد این بازیکن به تهران آمده است.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ دقایقی قبل دلال های نزدیک به آنتونیو لوپز، مدیربرنامه تورس به دروغ به برخی رسانه ها خبر دادند گونزالز قصد دارد قرارداد بلانکو با استقلال را فسخ کند اما خاویر گونزالز که در حال حاضر همراه علی سامره در جلسه حضور دارد و منتظر ورود علی خطیر به جلسه شبانه است، در گفتگو با طرفداری شایعه فسخ قرارداد بلانکو و استقلال را تکذیب کرد. علی سامره نیز با رد این شایعه  گفت:

علی خطیر به دلیل حضور در جلسه رایتل، قرار با گوستاوو بلانکو و مدیر برنامه اش را به 23:30 موکول کرده بود و هیچ مشکلی وجود ندارد و جلسه در حال برگزاری است.

آنتونیو لوپز بعد از آن که در استانبول وارد قرارداد استقلال و بلانکو شد تا در پورسانت خاویر گونزالز سهیم شود، برای عقد قرارداد تورس با گل گهر به تهران آمد و همین سفر باعث شد عده ای تصور کنند او مدیر برنامه اصلی و رسمی گوستاوو بلانکو است اما لوپز تنها یک مندیت ده روزه برای وصل کردن بلانکو به استقلال داشت و باشگاه استقلال حالا با خاویر گونزالز بدون واسطه مذاکره می کند.

واسطه تراشی یکی از راه های دلال ها برای بالا بردن پورسانت و سرکیسه کردن باشگاه های ایرانی است اما علی خطیر هم در ماجرای بلانکو و هم در ماجرای جذب ماشاریپوف اصرار به مذاکره بی واسطه با بازیکن و کارگزار اصلی اش دارد تا استقلال مبلغ کمتری برای جذب خارجی ها بپردازد.

فسخ قراردادی که می گفتند بسته نشده است؟!

یکی از مدیران باشگاه استقلال نیز در خصوص شایعه فسخ قرارداد استقلال و بلانکو به طرفداری گفت:

وقتی بلانکو برای شرکت در تمرین استقلال به تهران آمد، حاشیه سازان مدعی شدند این بازیکن با استقلال قرارداد ندارد و با این که می دانستند قرارداد طرفین در استانبول امضا شده و امکان گرفتن عکس با پیراهن استقلال وجود نداشته، از باشگاه استقلال عکس با پیراهن می خواستند و اصرار داشتند استقلال هنوز با بلانکو قرارداد ندارد اما امشب همین تیم تولید حاشیه که مامور ایجاد بحران برای باشگاه استقلال است، فراموش کرد یک هفته تمام مدعی بود استقلال و بلانکو قرارداد ندارند و خبر داد بلانکو می خواهد قراردادش را با استقلال فسخ کند! قراردادی که دوستان می گفتند بسته نشده، چطور فسخ می شود؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها