|

جدول رده بندی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ چقدر شانس قهرمانی داریم؟

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از بخت خوبی برای قهرمانی در مسابقات کشتی قهرمانی 2023 بلگراد برخوردار است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی روز سوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان آغاز شد که فرنگی کاران کشورمان در دو روز ابتدایی صاحبت یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند و عصر امروز هم دو کشتی گیر کشورمان یعنی ساروی و محسن نژاد برای کسب مدال برنز مسابقه می دهند.

در روز سوم محمدرضا گرایی، کشتی‌گیر وزن ۶۳ کیلوگرم و قهرمان المپیک، به همراه ایمان محمدی (۶۷) و ناصر علیزاده (۸۷) کشتی‌گیرانی بودند که مسابقه دادند و هر سه هم با شکست مقابل حریفانش از صعود به مرحله نهایی بازماندند.

امروز ایمان محمدی بعد از یک دور استراحت در کشتی اول با نتیجه سنگین مغلوب حریف صربستانی خود شد، محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک، بعد از سه کشتی و در حالی که کاملا نفس بریده به‌ نظر می‌رسید، در باخت سنگین مقابل حسرت جعفروف (۱۰ بر صفر) از دور مسابقات کنار رفت و ناصر علیزاده هم بعد از دو پیروزی با شکست مقابل حریف قزاق از دور مسابقات کنار رفت.

حسرت جعفروف که در یک چهارم نهایی محمدرضا گرایی را شکست داده بود، ۵-۳ گالستیان ارمنی را برد و فینالیست شد تا نماینده ایران هم شانس کسب مدال برنز را به دست آورد.

در وزن 86 کیلوگرم هم کشتی گیر قزاق از راهیابی به فینال باز ماند تا ناصر علیزاده هم شانس کسب مدال برنز و سهمیه المپیک را نداشته باشد.

جدول رده بندی مسابقات در آغاز روز سوم

در پایان روز سوم مسابقات کشتی فرنگی رده بندی تیمی، امتیاز تیم‌های برتر به شرح زیر است:

1_ ایران: 72 امتیاز

2_ آذربایجان: 70 امتیاز

3_  ترکیه: 53 امتیاز

4 _ ازبکستان: 50 امتیاز

5_ ژاپن: 43امتیاز

اما باتوجه به نتایجی که کشتی گیران کشورمان گرفتند و از آن طرف آذربایجانی فردا دو فینالیست دارند و ما فقط گرایی را داریم که برای کسب مدال برنز مبارزه می کند عملا شانسی برای قهرمانی نداریم و باید آذربایجان را قهرمان کشتی فرنگی 2023 دانست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی