|

نظر عجیب پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد مهار رونالدو و مانه!

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: مهار رونالدو و سادیو مانه سخت نیست.

لینک کوتاه کپی شد

حسن خان محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان پرسپولیس با تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: چند بازیکن خوب جهان در تیم النصر هستند، اما آن‌ها آخر فوتبالشان است. در آن طرف هم بازیکنان باانگیزه پرسپولیس حضور دارند. هر ۲ تیم شرایط خوبی دارند و بازی خوبی خواهیم دید. تیم النصر در فاز حمله خیلی قوی است و تیم پرسپولیس هم در خط دفاع قدرتمند است. امیدوارم سرخپوشان برنده این دیدار شوند.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ خان محمدی درباره این که تیم النصر عربستان را  با حضور رونالدو، سادیو مانه و چند بازیکن بزرگ چطور می‌بیند، گفت: به هر حال این‌ها بازیکنانی هستند که در بهترین تیم‌های دنیا بازی کردند و فوق العاده خطرناک هستند. البته تیم النصر در ساختار دفاعی زیاد در فوتبال حرفه‌ای جایی ندارد و از آن نقطه ضعف می‌توانیم استفاده کنیم. آن‌ها در خط حمله خیلی خوب هستند، اما در دفاع و کناره‌ها ضعیف هستند و ما باید از این فرصت استفاده کنیم و از آن طرف هم به بازیکنان بزرگی همانند رونالدو و سادیو مانه اجازه ندهیم که حمله کنند.

او افزود: من فکر می‌کنم پرسپولیس در فاز دفاع خوب عمل کند می‌تواند در فاز حمله هم موقعیت سازی کند و گل بزند.  رونالدو و سادیو مانه  آخرای فوتبالشان است و  مهار این بازیکنان زیاد سخت نیست. همچنین  پرسپولیس می‌تواند در  خط حمله و هافبک بهتر عمل کند و بتواند بازی را ببرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره این که نبود تماشاگر در این بازی تاثیرگذار است، گفت: تیم پرسپولیس بدون تماشاگر هم بازی کرده است، اما بی تاثیر هم نیست. اما اگر یک تیم می‌خواهد در شرایط سخت برنده باشد خطا و آزمون خود را  پس داده است و می‌تواند بازی را بدون تماشاچی مدیریت کند. بازیکنان بزرگی در النصر هستند و نبود تماشاگر به نفع آن‌ها می‌شود، اما ما باید حتما اگر می‌خواهیم خودمان را نشان بدهیم و النصر را ببریم مسائل حاشیه‌ای را در ذهن خود نیاوریم و ان شا الله در آن بازی بتوانیم شرایط ایده آلی را ایجاد کنیم و بازیکنان ذهنیشان فقط به بازی کردن باشد تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

خان محمدی درباره این که در این بازی از VAR استفاده می‌شود و اشتباهات داوری کمتر می‌شود، گفت: بله، وقتی VAR باشد حق کمتری از تیم‌ها خورده می‌شود و واقعا تیمی که زحمت کشیده و توانسته گلی بزند و یا شرایط خوبی برای تیمش فراهم کند وجود این سیستم کمک داور ویدیویی می‌تواند تاثیر گذار باشد.

او درباره این که بیرانوند به این بازی می‌رسد، گفت: بله، من فکر می‌کنم که بیرانوند به این بازی برسد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره این که جذب نبیل باهویی مهاجم سوئدی را چطور می‌بیند، گفت: این بازیکن  را به پرسپولیس آوردند تا یک موقع از او استفاده کنند، اما در حال حاضر بازی این بازیکن را ندیدم و نظری نمی‌توانم بدهم. مرور زمان مشخص می‌کند او خرید خوبی بوده است یا نه!

او درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی پرسپولیس و النصر گفت:من فکر می‌کنم پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک برنده این بازی می‌شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی