|

بالاخره طلسم سنگین مسی شکست و انتظار بارسا به پایان رسید

آخرین بار مسی موفق شده بود در سال 2021 و در دیدار برابر والنسیا با پیراهن بارسا از روی ضربه آزاد گلزنی کند. اما این رکورد شکست.

لینک کوتاه کپی شد

فران تورس، ستاره بارسلونا، با گلی که شب گذشته برابر رئال بتیس به ثمر رساند موفق شد طلسم لیونل مسی را در این تیم بشکند.  بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لالیگا مقابل رئال بتیس قرار گرفت و موفق شد این تیم را با پنج گل در هم بکوبد. 

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، تورس که از ابتدای فصل به یکی از بازیکنان درخشان بارسا تبدیل شده، در این بازی هم نمایش خوبی را ارائه کرد و موفق شد گل سوم تیمش را در دقیقه 62 و از روی ضربه آزاد به زیبایی وارد دروازه حریف کند. 

این مهاجم اسپانیایی با گلی که در این بازی به ثمر رساند، رکوردی جذاب را به نام خودش ثبت کرد. او حالا اولین بازیکنی است که موفق شده پس از جدایی مسی از بارسا، یک ضربه آزاد را برای این تیم به گل تبدیل کند.  

آخرین بار مسی موفق شده بود در سال 2021 و در دیدار برابر والنسیا با پیراهن بارسا از روی ضربه آزاد گلزنی کند و پس از آن این تیم 41 ضربه آزاد داشت که هیچ بازیکنی نتوانسته بود آن را به گل تبدیل کند و حالا تورس این طلسم را شکست. 

در طول دو سال اخیر بسیاری از بازیکنان بارسا تلاش کرده بودند جای خالی مسی را حداقل در زدن ضربات ایستگاهی پر کنند اما موفق نشدند و این قرعه به نام تورس افتاد که حالا این رکورد جذاب را تا همیشه به نام خودش به ثبت رسانده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی