|

ادعای جنجالی قربان زاده؛ همراه اول پول استقلال را به کشتی داد؟

در روزی که ۳ کشتی‌گیر ایران در مسابقات جهانی به فینال رسیدند قربان‌زاده دست به ادعایی باورنکردنی زد تا صدای گوش شکسته‌ها درآید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قربان ‌زاده رئیس برکنار شده سازمان خصوصی سازی دقیقا در روز درخشش کشتی‌گیران در مسابقات جهانی با انتشار استوری دوباره خبرساز شد.

قربان زاده مدعی شده سیدحجت کریمی مدیرعامل وقت استقلال باعث پول ندادن شرکت همراه اول به استقلال بوده است. او عنوان کرده همراه اول پولی که قرار بوده  به استقلال بدهد را به کشتی داده است! 

چند نکته در استوری قربان‌زاده که در زمان حضورش در سازمان خصوصی سازی بارها در صداوسیما حضور یافت و حاشیه ساز شد ایجاد تناقص کرده است. 

نخست اینکه کریمی سال ۹۸ سرپرست تیم‌های ملی کشتی ازاد و فرنگی شده بود و اواخر سال ۱۴۰۱ به سرپرستی مدیرعاملی استقلال منصوب شد! یعنی همراه اول پیشتر با ورزش اول قرارداد داشته است و موضوع مربوط به حضور کریمی در استقلال نیست.

1698622_231

موضوع دیگر اینکه  مشکلات مالی استقلال به سال‌های قبل باز می‌گردد.قرارداد  استقلال با همراه اول نیز مربوط به زمان حضور آجرلو مدیرعامل وقت استقلال می‌شود و ربطی حضور کریمی ندارد.

آخر اینکه قربان‌زاده بارها با اظهارنظرهای غیر کارشناسی برای استقلال و پرسپولیس دو تیم محبوب پایتخت حاشیه ساز شده بود حالا  در روزهایی که کشتی درگیر مسابقات جهانی است استوری تحریک آمیز قربان‌زاده می‌تواند طرفداران تیم استقلال را در مقابل ورزش اول قرار دهد. هرچند او در گوشه‌ای از استوری سعی کرده با تعریف از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی او را مجاب کند که در مقابل استوری جنجالی‌اش سکوت کند ولی مشخص نیست تا چه اندازه موفق  به این کار خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی