|

(عکس) وقتی لم دادن زنِ رونالدو کنار دو سگ گرسنه همرو نگران کرد!

جورجینا رودریگس، نامزد کریستیانو رونالدو چند عکس منتشر کرده و از حضور در موزیک‌ویدیوی خواننده مشهور کلمبیایی خبر داده است

لینک کوتاه کپی شد

طرفداران جورجینا رودریگس از این‌که متوجه شدند این مدل و اینفلوئنسر در موزیک‌ویدیوی جدید خواننده کلمبیایی، سباستین یاترا، به‌نام «انرژیا باکانا» بازی خواهد کرد، شگفت‌زده و هیجان‌زده شدند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ جورجینا در پستی اینستاگرامی که حاوی عکس‌هایی از صحنه فیلمبرداری بود، این خبر را فاش کرد. در عکس‌های مختلف، جورجینا را می‌توان در کنار این خواننده و به همراه سه فرزندش در صحنه فیلمبرداری در مادرید دید.

نگرانی هواداران جورجینا درباره سگ‌ها

اولین تصویر از سری عکس‌های منتشرشده توسط جورجینا، باعث نگرانی برخی از دنبال‌کنندگان او در اینستاگرام شده است. در عکس مورد بحث، که احتمالا عکسی از موزیک‌ویدیوی رسمی است، دو سگ در کنار جورجینا نشسته‌اند. فالوئرها نسبت به وضعیت سگ‌ها ابراز نگرانی کردند و بسیاری از آن‌ها اشاره می‌کنند که این سگ‌ها دچار سوءتغذیه بوده و به طرز نگران‌کننده‌ای لاغرند چرا که پوستشان به استخوان‌هایشان چسبیده است. یکی از کاربران نوشت «واقعا حال سگ‌ها خوب است؟ دنده‌هایشان کاملا بیرون زده...» و تعداد پرشمار کامنت‌های دیگری با همین نگرانی‌ها در زیر این پست دیده می‌شود.

با وجود تعداد بالای کامنت‌های هواداران در مورد وضعیت سگ‌ها، جورجینا و یاترا هیچ توضیحی در این مورد ندادند و خیال هواداران را از وضعیت سلامتی سگ‌ها راحت نکردند. باید گفت که این دو سگ که از نژاد گری‌هوند و یا آزاواخ هستند، ذاتا لاغر هستند.

آهنگ یاترا با نام انرژیا باکانا قرار است در پایان این هفته منتشر شود.

16945279468887

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی