|

کری پرسپولیسی ها برای سادیو مانه؛ حبیبی کام تو ایران!

سادیو مانه گفت: «به هواداران قول می‌دهم در این رقابت‌ها جشنواره گل راه می‌اندازیم و حریفان را یکی پس از دیگری شکست می‌دهیم.»

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه‌های مشهور عربستانی در نقل و انتقالات تابستانی ستاره‌های بسیاری را جذب کردند؛ ستاره‌هایی که از اروپا دل کنده و راهی عربستان شده‌اند تا بازی در قاره آسیا را تجربه کنند. از جمله این بازیکنان، سادیو مانه است که بعد از جدایی از بایرن‌مونیخ و بوندس‌لیگا، تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌دید اما به عربستان رفت تا برای النصر بازی کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایران ورزشی؛ حالا سادیو مانه در کنار کریستیانو رونالدو، ستاره‌های خط حمله النصر محسوب می‌شوند. تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا در سید چهارم قرار گرفت و همگروه پرسپولیس شد. اتفاقاً بازی اول پرسپولیس هم مقابل همین النصر است. تیم زردپوشی که بیست و هشتم شهریورماه باید به ایران بیاید، در تهران مستقر شود و در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برود.

از چند روز قبل مصاحبه‌های ستاره‌های النصر آغاز شده. برخی از اظهارنظرهای آنها که آشنایی خاصی با فوتبال آسیا ندارند، تبدیل به سوژه‌ای برای رسانه‌ها و همچنین هواداران دوآتشه فوتبال در ایران شده است. نمونه‌اش یک نقل قول کوتاه از سادیو مانه که یکی دو روز است مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار گرفته و آنها به هر نحوی که شده سعی در پاسخگویی به ستاره سابق لیورپول دارند.

سادیو مانه فوق ستاره سنگالی النصر عربستان در مصاحبه‌ای گفت: «هیچ کدام از حریفان النصر در لیگ قهرمانان آسیا را نمی‌شناسم؛ با این حال به هواداران قول می‌دهم در این رقابت‌ها جشنواره گل راه می‌اندازیم و حریفان را یکی پس از دیگری شکست می‌دهیم.»

به این مصاحبه سادیو مانه می‌توان دو نگاه منفی و مثبت داشت. نگاه مثبت این است که او به واسطه سال‌ها بازی در فوتبال اروپا، شناختی از رقبای آسیایی ندارد و به همین دلیل این جملات را به زبان آورده. ضمن اینکه مانه تازه یک ماه است که وارد فوتبال عربستان شده و 9 روز دیگر باید برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند.

نگاه بدبینانه‌تر اما بخش دوم مصاحبه است. جایی که مانه می‌گوید جشنواره گل به راه می‌اندازیم. خب اگر مانه رقبای النصر را نمی‌شناسد، چطور ادعا می‌کند که با پیروزی‌هایی پر گل رقبا را از پیش رو بر می‌دارند؟ این همان سؤال هواداران پرسپولیس از ستاره تیم ملی سنگال است. طرفداران متعصب پرسپولیس در فضای مجازی کپشن‌های جالبی درباره کری‌خوانی مانه منتشر کرده‌اند که خواندن آنها جذاب است.

نگاه بدبینانه‌تر اما بخش دوم مصاحبه است. جایی که مانه می‌گوید جشنواره گل به راه می‌اندازیم. اگر مانه رقبای النصر را نمی‌شناسد، چطور ادعا می‌کند که با پیروزی‌هایی پر گل رقبا را از پیش رو بر می‌دارند؟ این همان سؤال هواداران پرسپولیس از ستاره تیم ملی سنگال است. ژاوی هم پرسپولیس رو نمی‌شناخت ولی بعدش عکس تیمی گرفت.

سادیو مانه نمی‌شناسه اما رونالدو خوب می‌شناسه بیرو رو.

بیا اسماعیلی‌فر منتظرته!

مانه جان؛ بیا آزادی آشنا می‌شی.

ژاوی رو به زانو در آوردیم، تو که دیگه هیچی.

نکنه انتظار دارید بشناسه.

حبیبی کام تو ایران.

بارسلونا هم نمی‌تونه جشنواره گل راه بندازه جلوی پرسپولیس.

بیا، آشنا می‌شیم.

مگه النصر رو می‌شناختی؟

تو فقط پول رو می‌شناسی!

به مانه بگین برای ایرانی جماعت کری نخونه، هر کی خونده پشیمون شده.

فکرشو می‌کردید یه روز مانه برا‌مون کری بخونه؟

9 روز دیگر بازی پرسپولیس و النصر برگزار می‌شود. دیداری بدون تماشاگر که جنگ ستاره‌های مشهور النصر با شاگردان یحیی گل‌محمدی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی