|

شایعه عجیب کریس رونالدو یا اصلا به تهران نمی آید یا با جورجیناش میاد!

طبق شنیده‌ها این احتمال وجود دارد که النصر در تهران، مهمترین ستاره‌اش را به همراه نداشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

آیا کریستیانو رونالدو همراه النصر عربستان راهی تهران خواهد شد؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، دیروز به صورت رسمی مشخص شد که تیمهای عربستانی دیگر منع و محدودیتی برای سفر به ایران ندارند و قرار است سه تیم النصر، الهلال و الاتحاد عربستان برای بازی با پرسپولیس و نساجی و سپاهان، به تهران و اصفهان سفر کنند.

طبیعتا مهمترین ستاره‌ای که قرار است مسافر تهران شود، کریستیانو رونالدو است که دیروز رسانه‌هایی نظیر الجزیره و یکی دو سایت خبری دیگر، خبر سفر تیمهای عربستانی به ایران را با عکس او منتشر کرده و نوشته بودند که او هم در بازی پرسپولیس و النصر در ورزشگاه آزادی حضور خواهد داشت.

این وسط و طبق شنیده‌ها این احتمال وجود دارد که النصر در تهران، مهمترین ستاره‌اش را به همراه نداشته باشد. 

گفته می‌شود یکی از شرکتهای طرف قرارداد ستاره پرتغالی النصر در امور بیمه ای، به او توصیه کرده که به ایران نیاید چون ممکن است این مساله برای او مشکلاتی ایجاد کند. نگرانی‌های امنیتی چون هجوم هواداران فوتبال به رونالدو برای گرفتن سلفی و عکس و شور و اشتیاق زیاد برای دیدن او یکی از نگرانی هاست. البته که برقراری امنیت برای حضور رونالدو در تهران کار نشدنی نیست و این اولین بار نیست که یک ستاره فوتبال به ایران می‌آید. 

چالش دیگری که در این میان وجود دارد، مشکلی است که برای ژاوی هرناندز پیش آمد. در دوران ترامپ قانونی در آمریکا وجود داشت که شهروندان اروپایی در صورت سفر به ایران، نمی توانستند به آمریکا بروند. هر چند گفته می‌شود با کنار رفتن ترامپ از ریاست جمهوری، قرار بوده این قانون برداشته شود، اما هنوز به صورت رسمی، خبری در این باره منتشر نشده است.

بسیاری از طرفداران رونالدو در ایران منتظر این خبر بودند که او همراه با جورجینا به تهران بیاید و این مساله را در بخش کامنت پستهای همسر رونالدو هم به اطلاع او رسانده بودند! اما هنوز تکلیف رونالدو مشخص نیست چه برسد به اینکه او بخواهد همسرش را هم به ایران بیاورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Mh ارسالی در

    ورزشگاه از نظر ایمنی صددرصد فقط خداکنه بارندگی نشه واگرنه از رختکن تا زمین باید بحالت قورباغه شنا کنن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی