|

یک برزیلی دیگر به سرنوشت آلوز دچار می شود؟

نامزد سابق آنتونی، ستاره برزیلی منچستر، ادعاهایی جدی و جدید علیه او مطرح کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

آنتونی، وینگر 23ساله برزیلی، سال گذشته از خریدهای بزرگ منچستریونایتد بود و با قراردادی حدودا 100 میلیون یورویی به شیاطین سرخ پیوست. او با اینحال نتوانسته در سطح انتظارها ظاهر شود و تا امروز 4 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما این ستاره برزیلی فارغ از عملکرد فنی در میدان با مشکلات دیگری هم مواجه است. از ژوئن گذشته نامزد سابق او گابریلا کاوالین، وینگر برزیلی یونایتد را به خشونت خانگی و تهدیدهای خشونت‌آمیز متهم کرد و پرونده‌ای علیه آنتونی در برزیل باز شد.

1920506

نامزد سابق آنتونی پیش از این در مصاحبه‌ای درباره رفتار نامناسب این فوتبالیست برزیلی صحبت کرد و افکار عمومی برزیل که از صحبت‌های او متاثر شده بود خواهان محاکمه آنتونی شد.

امروز سایت برزیلی UOL اتهامات جدید و بسیار جدی‌ای علیه آنتونی مطرح کرد و گفت این شواهد را از روند بررسی پرونده او به دست آورده است. این سایت با انتشار برخی مکالمات و صحبت‌های شاهدهای پرونده مدعی شد آنتونی نامزد سابقش را بارها به قتل تهدید کرده و او را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داده است.

1920507

آنتونی برای شرکت در اردوی تیم ملی برزیل در فیفا دی سپتامبر به کشورش سفر کرده و انتظار می‌رود در همین روزها برای ادای توضیحات به دادگاه فراخوانده شود. رسانه برزیلی می‌گوید نامزد سابق آنتونی به شکایت در برزیل بسنده نکرده و در روزهای آینده شکایت جدیدی هم در دادگستری شهر منچستر، محل زندگی آنتونی، ثبت خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی