|

آینده مبهم بازیکن چپ پای سابق تراکتور

سعید آقایی یکی از بازیکنان آزاد و بلاتکلیف در بازار نقل‌وانتقالات محسوب می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه تراکتور تبریز ساعتی بعد از آنکه پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی بسته شد، اعلام کرد که پیش از بسته‌شدن پنجره در زمینه توافق با سعید آقایی مذاکرات انجام شده و این بازیکن از فهرست سرخ‌پوشان تبریزی خارج شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ آن‌هم در شرایطی‌که آقایی یکی از خریدهای تابستانی تراکتور بود اما عدم رضایت پاکو خمس از عملکرد فنی او در کنار انتقادهای هواداران تراکتور از جذب این بازیکن باعث شد تا سعید آقایی در مسیر جدایی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی قدم بردارد.آقایی در شرایطی حالا به عنوان بازیکن آزاد نامش در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه مطرح است که اکثریت تیم‌های لیگ برتری فهرست خود را تکمیل کرده و در پست دفاع چپ به دنبال جذب بازیکن نیستند. تیم‌های فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان از جمله تیم‌هایی هستند که همچنان در فاز تدافعی به جذب بازیکن بوده و همین مسئله باعث شده تا احتمالاً مقصد بعدی سعید آقایی یکی از این دو تیم باشد؛ البته که هنوز توافق رسمی شکل نگرفته و مذاکرات در حال انجام است تا مقصد بعدی مدافع اسبق پرسپولیس مشخص شود.

جهانی سد راه آقایی در مسیر پیوستن به فولاد؟فولادی‌ها در پست دفاع چپ علی شجاعی و وحید حیدریه را در اختیار دارند و محمد علی‌نژاد هم توانایی بازی در این پست را دارد. با این‌حال با توجه به عملکرد مطلوب علی‌نژاد در فاز تهاجمی، سرخ‌پوشان اهوازی به دنبال جذب بازیکن جدید در پست دفاع چپ هستند. جالب آنکه هنوز سرمربی جدید فولاد مشخص نشده اما مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا تیم‌شان را در پست دفاع چپ تقویت کنند و در این زمینه نام میلاد جهانی و سعید آقایی به عنوان گزینه‌های احتمالی حضور در پست دفاع چپ فولاد مطرح شده است.میلاد جهانی فصل گذشته در تیم ملوان بندرانزلی در پست دفاع چپ به کار گرفته می‌شد و حالا به نظر می‌رسد که گزینه اصلی حضور در تیم فولاد خوزستان است. او در روزهای گذشته مذاکراتی را با مدیران باشگاه فولاد داشته و در آستانه توافق با مسئولان این باشگاه قرار دارد. گفته می‌شود که در صورت منتفی‌شدن انتقال جهانی به فولاد، مدیران این باشگاه به سراغ مدافع فصل گذشته خود خواهند رفت و با سعید آقایی وارد مذاکره می‌شوند که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

پازل دفاعی گل‌گهر تکمیل می‌شود؟

گل‌گهر در فاز دفاعی خود را در پنجره تابستانه تقویت کرد و چهره‌های سرشناسی از جمله سامان فلاح و ابوالفضل رزاق‌پور را به خدمت گرفت. با وجود جذب رزاق‌پور و البته در اختیار داشتن امیر جعفری، گفته می‌شود که سرمه‌ای‌پوشان به دنبال خرید یک مدافع چپ دیگر هستند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها با سعید آقایی وارد مذاکره شوند و امیدوارند که بتوانند با این مدافع باتجربه برای حضور در فهرست تیم‌شان به توافق برسند تا خیال مارینوس اوزونیدیس از سمت چپ خط دفاعی تیم آسوده شود.مسئولان باشگاه سیرجانی در تلاش هستند تا خط حمله تیم‌شان را با جذب 2 بازیکن خارجی تقویت کنند و گفته می‌شود که به دیگر سهمیه آزاد تیم گل‌گهر قرار است به جذب مدافع چپ اختصاص پیدا کند. مذاکرات با آقایی در حال انجام است و به نظر می‌رسد که طی روزهای آینده سرنوشت این مدافع مغضوبِ پاکو خمس رسماً مشخص خواهد شد. با توجه به شرایط فهرست تیم‌های لیگ برتری، فعلاً به جز فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان تیم دیگری برای جذب آقایی چراغ سبز نشان نداده و باید دید سرانجام مقصد بعدی او کدام تیم خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی