|

فساد اخلاقی عمرو ورده بازیکن مصری مدنظر استقلال ؛ آزار همسر بازیکنان و خانوم های بلاگر

عمرو ورده بازیکن مصری که گفته می‌شد جز گزینه های مدنظر باشگاه استقلال است، پتانسیل زیادی برای دردسر درست کردن دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از برد این تیم مقابل استقلال خوزستان به همراه خانی عضو هیئت مدیر این باشگاه به پرسش خبرنگاران در خصوص وضعیت آبی پوشان پایتخت پاسخ داد و در بخشی از صحبت ها خانی اعلام کرد عمرو ورده با استقلال به توافق رسید و به زودی برای عقد قرارداد راهی تهران می شود. اما این بازیکن خوب مصری این طور که به نظر می آید پتانسیل بالایی برای دردسر سازی دارد.

او که در پست وینگر چپ بازی می‌کند و از نظر قانونی عضو باشگاه فوتبال الرجا کازابلانکا در لیگ دسته اول فوتبال مراکش محسوب می‌شود. او همین تابستان به تیم الرجاء پیوسته اما اصرار دارد به بهانه مصدومیت و فشار زیاد، قراردادش را با تیمش فسخ کند. این اتفاق دقیقا همزمان با اخبار منتشر شده درباره علاقه استقلال به عمرو ورده رخ داده.

عمرو ورده چند روزی ناپدید شد و حالا در صفحه شخصی خود پستی منتشر کرده تا نشان دهد بیمار است و در بیمارستان بستری شده

این‌ها فقط جدیدترین حاشیه‌های این بازیکن مصری تبار بودند و بخش اعظم حواشی این بازیکن مربوط به مسائل اخلاقی است!

ورده اولین بار در سال ۲۰۱۱ و هنگامی که در تیم جوانان مصر عضویت داشت، به دلیل آزار و اذیت یکی از دختران حاضر در کمپ تیم‌های ملی مصر، به مدت ۲۰ روز اخراج شد. در آن مقطع مسوولان فدراسیون فوتبال مصر این اقدام را ناشی از جوانی و کم تجربه بودن او می‌دانستند و سعی کردند تا عمرو را به راه بیاورند و دوباره به تیم ملی دعوت اما یاغی سرکش مصر انگار قصد دوری از حواشی را نداشت و این بار در سال ۲۰۱۳، دقیقا دو سال بعد از اتفاقات قبلی به دلیل رفتار غیر اخلاقی و بی‌انضباطی از اردوی تیم ملی مصر برای دومین بار خط خورد!

با دور شدن او از فوتبال مصر، به نظر می‌رسید که حاشیه‌های این وینگر هم کمتر شود اما در سال ۲۰۱۷ دوباره پای یک حاشیه دیگر به میان آمد، پس از ادعاهای رسانه‌ها مبنی بر آزار و اذیت همسران دو هم تیمی ورده، او از تیم پرتغالی فایرنسه، اخراج شد تا تنها سه هفته پس از امضای قرارداد با این تیم پرتغلی، از تیم خود اخراج شود.

pstc10240821527996780b1ba04f2-af38-41ec-bae8-8be69488ddc3

اتهامات او به حدی زیاد بود که یک سلبریتی کشور مصر با به راه انداختن پویشی علیه عمرو مانع از دعوت مجدد او به تیم ملی شد. همه چیز از آنجا شروع شد که مرهان کلر، اینستاگرامر مصری، چندین اسکرین شات از مکالمات خودش با عمرو ا به اشتراک گذاشت که در آن زبان زشت وینگر مصری مانند روز واضح است. 

ص

به نظر می‌رسد ورده حتی از سایر خارجی‌های حاضر در فوتبال ایران هم پر حاشیه‌تر باشد و هنوز دلیل اصرار باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن پر حاشیه، مشخص نیست!

آیا مدیران باشگاه استقلال، آنقدر با شور و اشتیاق می‌خواستند از ورده رونمایی کنند که فراموش کردند نام او را در فضای مجازی جست و جو کنند و اخبار پیرامون او را بخوانند؟!

ضمن اینکه فراموش نکنیم ورده با تیم راجا قرارداد امضا کرده بود و سپس فسخ کرده، اگر باشگاه راجا با همین علت به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کند، شاید پای باشگاه استقلال به جرم اقوا بازیکن، به این پرونده باز شود و مشکلی به مشکلات دیگر استقلال اضافه شود.

همه این ها را بگذارید کنار اینکه گویا جواد نکونام هم چندان تمایلی به جذب این بازیکن مصری ندارد و این مدیران استقلال هستند که پیگیر جذب ستاره مصری پرحاشیه هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رامیار ارسالی در

    پول ملت خرج اوردن چه کسانی میشود؟!ا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها