|

(عکس) سوپراستار این روزهای استقلال!

سیدحسین حسینی در دقیقه 58 بازی با استقلال خوزستان، دروازه تیمش را نجات داد.

لینک کوتاه کپی شد

دروازه استقلال لحظاتی پس از گلزنی مهرداد محمدی، تا آستانه فروپاشی پیش رفت ولی سیدحسین حسینی که در این فصل درخشش خیره کننده ای در دروازه تیمش داشته، توانست دروازه اش را بسته نگه دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ روی حرکتی که بازیکنان استقلال خوزستان از سمت راست ایجاد کردند، پاس جواد آقایی پور به حسن شوشتری رسید و او نیز با یک پاس زمینی دیدنی، حسین ساکی را به راه انداخت تا او بدون مزاحم، به سمت دروازه استقلال تهران پیش برود.

1917023

ساکی با سری بالا و دید خوب، یک پاس زمینی را به دهانه دروازه ارسال کرد و علیرضا کاظمی که در نیمه دوم به میدان آمده بود، صاحب فرصت فوق العاده ای شد که شوت این بازیکن را سیدحسین حسینی با واکنشی استثنایی دفع کرد.

کاپیتان استقلال که در سه هفته ابتدایی لیگ موفق به مهار 2 پنالتی شده بود، حالا برابر استقلال خوزستان نیز سیوی در حد و اندازه های مهار یک پنالتی انجام داد تا تیم نکونام همچنان برنده زمین باقی بماند.

عملکرد خوب حسینی در هفته های ابتدایی سبب شده تا هواداران خاطرات تلخ فصل گذشته را فراموش کنند و چنانچه این عملکرد خوب کاپیتان آبی ها ادامه داشته باشد، استقلالی ها می توانند به کسب قهرمانی امیدوار باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی