|

ساعت بازی تراکتور - الشارجه در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

سرمربی تراکتور این فرصت را دارد تا با صعود تیمش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به انتقادهای اخیر پاسخ خوبی دهد.

لینک کوتاه کپی شد

در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا فردا شب تیم تراکتور میزبان الشارجه امارات است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ دیداری که در آن پیروزی احتمالی شاگردان پاکو خمز حضور چهارمین نماینده ایران در مرحله گروهی را رقم خواهد زد. به نظر می‌رسد دو تیم برای این بازی حساس شرایط یکسانی ندارند اما واضح است که مربی اسپانیایی تراکتور این فرصت را دارد تا با پیروزی در این مسابقه نه تنها توانایی‌های خودش و بازیکنانش را نشان دهد بلکه از زیر فشار انتقادات اخیر خارج شود.

* شروع متفاوت تراکتور و الشارجه

تراکتور فصل جدید فوتبال ایران را با دو شکست آغاز کرده است. شکست‌هایی که البته یکی از آنها در مصاف با پرسپولیس و روی اشتباه عجیب حسین پورحمیدی رقم خورد وگرنه احتمال هر نتیجه‌ای دیگر هم وجود داشت. الشارجه اما شروعی متفاوت در لیگ امارات داشته و در همان هفته اول توانسته مقابل الاتحاد کلبا که هدایتش را فرهاد مجیدی بر عهده دارد با نتیجه چهار بر سه پیروز شود.

* تراکتور به دنبال تکرار نتایج فصل قبل

تیم‌ تراکتور توانست در فصل 2021 و در دو مصافی که با الشارجه در گروه B لیگ قهرمانان داشت نتایج خوبی کسب کند. آنها در بازی رفت به تساوی بدون گل رضایت دادند اما بازی برگشت را با حساب دو بر صفر پیروز شدند. هر دو گل آن بازی را محمد عباس‌زاده به ثمر رساند که تابستان امسال از تراکتور جدا شد و حال باید دید خط حمله تراکتور در این جدال چگونه عمل خواهند کرد.

* آمار قبل از بازی

تراکتور در 10 بازی اخیر خود آمار 5 برد، یک مساوی و 4 باخت را ثبت کرده و این آمار برای الشارجه به صورت 6 برد، سه مساوی و یک باخت است تا روی کاغذ، تیم اماراتی وضعیت بهتری نسبت به پرشورهای تبریز داشته باشد.

* تلاش برای رسیدن به سید چهار

سیدبندی این دوره مسابقات لیگ قهرمانان هم اعلام شد که بر اساس آن برنده این بازی در سید چهارم قرار خواهد گرفت. تنها تیمی که حضورش در این سید قطعی شده العین امارات است و مابقی تیم‌ها از بین (برنده النصر عربستان یا شباب الاهلی امارات)، (برنده العربی قطر/اجمک ازبکستان) و (برنده الوکره قطر/ بوبهار ازبکستان) مشخص خواهند شد.سه شنبه 31 مرداد 1402  

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2024-2023

ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

تراکتور ایران – الشارجه امارات ساعت 19.30

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی