|

جانشین مهدی عبدی در پرسپولیس مشخص شد

یحیی گل محمدی برای مهدی عبدی جانشین جدید پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

موافقت یحیی گل محمدی با جدایی مهدی عبدی در ابتدای فصل و رفتن او به تراکتور هنوز برای خیلی از هواداران پرسپولیس هضم نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز؛ مخصوصا وقتی پرسپولیس خودش با کمبود مهاجم مواجه است. در این مورد با خبر شدیم که یحیی فکر اینجای ماجرا را کرده و یک پدیده جوان را به زودی جانشین عبدی می‌کند.

میلاد سورگی بازیکن زیر ۲۱ سال پرسپولیس توانسته با درخشش در بازی‌های دوستانه و تمرینات پرسپولیس حسابی توجه یحیی را به خود جلب کند. تا جایی که یحیی در بازی با تراکتور او را به عبدی برای ورود به میدان ترجیح داد، تصمیمی که باعث شد عبدی بیش از همیشه راغب به رفتن شود.

سورگی بازیکن بلند قامت و تکنیکی است که سرخپوشان را یاد مهدی طارمی می‌اندازد. از همین رو یحیی او را که ذاتا پشت مهاجم و وینگر است به مهاجم نوک آورده و قصد دارد حریفان آینده اش را با او سورپرایز کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سیدعلی اکبرمومنی ارسالی در

    آقایحیی میخواد با این تیم و بدون مهاجم جلو النصر با جوان۲۰ساله ای که تابحال یک نیمه هم بازی نکرده رابه بازی بگیردحکایت این جوان مثل حکایت زاهدی است که وینگراست بایدمهام بازی کندآقایحیی مراقب باش گلهای خورده ات جلوالنصر ۲ رقمی نشه که آبروریزی میشودلیگ برترم که فاتحه ش خواند ه است بایدواسه سوم چهارمی بجنگی واویلا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی