|

رضا درویش تکلیف پرسپولیسی شدن عبدالرزاق حمدالله را روشن کرد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پایان بازی در رابطه با اتفاقات این دیدار صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رضا درویش بعد از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: خدا کمک کرد و زحمات بچه‌ها به ثمر رسید تا بازی اول را ببریم. بازی اول به خاطر استرس‌هایی که هست و عدم شناخت تیم مقابل و هماهنگی‌هایی که لازم است انجام شود، یک مقدار مشکل است. زحمات بچه‌ها به ثمر نشست و گام اول را با پیروزی پشت سر گذاشتند. یقین دارم روز به روز بهتر خواهیم شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو؛ وی افزود: نمی‌دانم این ضایعه را باید چجوری تحلیل کنیم. ۵۰-۶۰ درصد انرژی تیم‌هایی مثل پرسپولیس، انگیزه‌ای است که از هواداران می‌گیرند. امیدوارم در بازی‌های بعدی مشکلات برطرف شود.

او در خصوص به وجود آمد مشکلات مالی در اثر این تصمیم عنوان کرد: مالی انقدر ضرر کردیم که این‌ها دیگر محسوس نیست.

درویش راجع به تبلیغات محیطی توضیح داد: داریم به جایی می‌رسیم که انگار اختیاری از خودمان نداریم. چه شکلی ممکن است من میزبان اختیار تبلیغاتم را ندارم؟ من با مسئولان سازمان لیگ صحبت کردم و تبلیغی را دادم که بزنند، اما تبلیغات دیگری بود که ربطی هم به ما نداشت. وقتی ما در خانه اختیار تبلیغ نداریم، می‌ترسیم بگویند پیراهنی که ما می‌گوییم را بپوش، نه پیراهن خودتان.

مدیرعامل سرخپوشان در مورد شایعه جذب حمدالله گفت: آقای گل‌محمدی گفتند در مصاحبه‌شان در این مورد. هنوز مهاجمی به باشگاه معرفی نشده و متاسفانه حواشی فضای مجازی بسیار زیاد است، اسامی مطرح شده که اگر نمی‌گفتند من اصلا نمی‌دانستم فوتبالیست است.

رضا درویش درباره وضعیت ورزشگاه آزادی گفت: این مشکل اصلی ماست. حتما باید جایگاه‌هایی که در دست مرمت است، درست شود. قرار شد بلوک بلوکی انجام بدهند و البته می‌دانم همه تلاششان را می‌کنند. این موضوع یک بودجه فرا ورزشی می‌خواهد، چون این ورزشگاه ملی است و به بودجه ملی نیاز دارد. یقینا با بودجه وزارت ورزش و شرکت توسعه، کفاف این پروژه داده نخواهد شد. امیدوارم این موضوع سریعتر عملیاتی شود و یقین دارم وزارت ورزش تمام تلاشش را می‌کند، چون آبروی جمهوری اسلامی است.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون مصاحبه محمدی و اعلام "مشکل شخصی" برای جدایی‌اش، مسئله دیگری را عنوان کرد: من باید از مربی و بازیکنان خودمان تشکر کنم، چون در برهه‌ای که ما آپشن‌های فصل گذشته را ندادیم، در قامت تیمی بی بدیل، بدون اعتراض، آمدند تمرین مداوم و بازی کردند و امروز هم نتیجه خوبی گرفتند و امیدوارم هرچه سریعتر آماده جذب اسپانسر شویم و پول‌هایی که از جا‌های دیگر طلبکار هستیم را دریافت کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی