|

گله یحیی گل محمدی از پرسپولیسی پر افتخار

سرمربی پرسپولیس می‌گوید صحبت‌های اخیر کمال کامیابی‌نیا خیلی غیرحرفه‌ای بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی پرسپولیس می‌گوید صحبت‌های اخیر کمال کامیابی‌نیا خیلی غیرحرفه‌ای بوده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، کمال کامیابی‌نیا پس از حضور طولانی مدتش در پرسپولیس، بالاخره در پنجره نقل‌وانتقالاتی اخیر از تیم جدا شد و به ذوب‌آهن پیوست. جدایی به این شکل اما در شان کامیابی‌نیا نبود و پس از رفتنش در پستی غیرمستقیم به آن اشاره کرد. یحیی گل‌محمدی هم به کامیابی‌‌نیا بابت صحبت‌هایش در فضای مجازی حق داد اما این پایان کار نبود.

مصاحبه جنجالی اخیر کامیابی‌نیا و ادعاهایش درباره قرارداد لئوناردو پریرا حواشی جدیدی را علیه پرسپولیس به راه انداخت. کاپیتان سابق سرخ‌ها مدعی شده که مهاجم برزیلی 1 میلیون و 200 هزار دلار بابت حضور نیم‌فصله و نچندان موفقیت‌آمیزش پول گرفته است.  او همچنین گفته بود که به بهانه سن او را کنار گذاشته‌اند و بازیکنی 32 ساله را جذب کرده‌اند.

ادعایی که با انتشار اسناد توافق‌نامه با پریرا از سوی باشگاه پرسپولیس تکذیب شد اما به کنفرانس خبری یحیی گل‌محمدی هم کشیده شد. در نشست خبری قبل از بازی آلومینیوم یکی از خبرنگاران از گل‌محمدی درباره صحبت‌ها و ناراحتی کامیابی‌نیا پرسید اما سرمربی سرخ‌ها برخلاف بار قبلی، این بار به شاگردش حق نداد.

گل‌محمدی در این خصوص گفت: "هر بازیکنی که در پرسپولیس و یا هر باشگاهی حتی اگر یک بازی هم انجام داده باشد، قابل احترام است، خصوصاً برخی بازیکنان که سال‌های زیادی در اینجا بودند، ولی اینکه اینجا باشند همه چیز خوب باشد و وقتی بیرون می‌روند حاشیه درست می‌کنند، دور از انصاف است و اتفاق خوبی نبود. ماندن یک بازیکن در تیم هیچ ربطی به سن و سال ندارد، ما بازیکنانی مثل سیدجلال و کریم باقری را داشتیم که به خاطر کیفیت‌شان سال‌های زیادی در پرسپولیس بودند و اینکه بعضی صحبت‌ها را می‌کنند که فلان بازیکن با 32 سال جذب شد، این موضوع ربطی به سن ندارد و به کیفیت بازیکن ربط دارد و نظر مربی و کادر فنی دارد. ما از کمال تشکر می‌کنیم. او زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید، اما صحبت‌هایی که انجام داد خیلی غیرحرفه‌ای بود."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی