|

پریرا از پرسپولیس 20 میلیارد گرفت یک گل زد و با خانومش رفت

پریرا در نیم فصلی که در ایران بود مجموعاً 380 هزار دلار از این تیم گرفت و قراردادش را فسخ کرد و رفت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سایت باشگاه پرسپولیس نوشت:

«به دنبال انتشار خبرهایی در رابطه با قرارداد لئاندرو پریرا، بازیکن پیشین پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس در جهت تنویر افکار عمومی، روشنگری هواداران و برخی از افراد سودجو تیم‌های رقیب، توافق‌نامه امضا شده بین باشگاه پرسپولیس و پریرا را منتشر کرد. در این توافق‌نامه مقرر شد در قبال پرداخت 143 هزار دلار شامل باقی مانده قرارداد فصل پیش و پاداش قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی از سوی باشگاه پرسپولیس، پریرا نیز قرارداد فصل 2023-2024 خود را فسخ کند.

در بند یک اقاله نامه آمده است: طرفین (باشگاه پرسپولیس و پریرا) موافق هستند که جمع کل بدهی باشگاه پرسپولیس به بازیکن به مبلغ 143 هزار دلار به شرح ذیل است:

125 هزار دلار بابت طلب بازیکن از فصل 2022-2023

10 هزار دلار بابت قهرمانی در لیگ برتر

8 هزار دلار بابت قهرمانی در جام حذفی

همچنین در بند 4 این توافق نامه آمده است: بازیکن متعهد می‌شود تمام مبالغ قراردادی خود از جمله پاداش‌ها، حقوق و غیره را دریافت کرده است و طرفین موافق هستند با پرداخت مبلغ مندرج در بند یک توسط باشگاه پرسپولیس به بازیکن، بازیکن هیچ گونه ادعای آتی در خصوص پرداخت از جمله حقوق و یا غرامت قراردادی نخواهد داشت.

اما پریرا در پرسپولیس چه عملکردی داشت؟

پریرا که نیم فصل قبل به پرسپولیس آمد و قرار بود جانشین بر حق لوکادیا شود در مجموع 9 بار برای سرخ های پایتخت به میدان رفت (اکثراً جانشین) فقط 1 بار موفق به گلزنی شد و یک پاس گل هم داد و با یک کارت قرمز و 1 کارت زرد به کار خودش در پرسپولیس پایان داد.

قرارداد پریرا با پرسپولیس چقدر بود؟

پریرا با پرسپولیس قرارداد یک و نیم ساله و به ارزش  یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار داشت که ۳۶۰ هزار دلار آن مربوط به نیم فصل دوم ۰۲ – ۱۴۰۱ و ۷۴۰ هزار دلار نیز مربوط به فصل ۰۳ – ۱۴۰۲ بود که حالا طبق اعلام مدیران پرسپولیس این بازیکن از پرسپولیس حدود 380 هزار دلار گرفت و رفت.

دهن کجی زن هنجار شکن پریرا به مردم ایران

از همان ابتدای حضور لئاندرو پریرا مشخص بود که حواشی برای او بابت انتشار عکس های منشوری و نامتعارف همسرش به وجود خواهد آمد و این چنین هم شد. اوج این ناهنجاری ها پستی بود که همسر پریرا کنار ساحل از خود منتشر کرد که در حال انجام یک تمرین یوگا بود. این عکس خیلی زود با واکنش در فضای مجازی مواجه شد که به همسر پریرا تذکر داده بودند پوشش خود را رعایت کند.

جالب اینکه زن پریرا نیز پس از ترجمه کامنت فوق متوجه منظور مخاطبش شده و با دهن کجی گفت که مجبور نیست حجابش را رعایت کند چون ایرانی نیست. پس از این اتفاق، کامنت های این پست به صحنه جدال هواداران پرسپولیس در تائید یا رد مورد مطرح شده تبدیل شد که جنیفر اندرینگر را مجبور به پاک کردن پست مذکور کرد.

jheyendringer+shayanews

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی