|

وقتی عارف غلامی نه از استقلال میرود و نه تمدید میکند

مدافع باتجربه استقلال برای فصل جدید سرنوشتی نامشخص دارد و همچنان آینده او نامعلوم است.

لینک کوتاه کپی شد

عارف غلامی یکی از بازیکنان بلاتکلیف در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شود. مدافع باتجربه آبی‌پوشان پایتخت بعد از اتمام قراردادش با استقلال، سرنوشت نامعلومی دارد و نه قرارداد او با آبی‌پوشان پایتخت تمدید شده و نه در نقطه مقابل، خبری از امضای قرارداد غلامی با تیم دیگری به میان آمده است. در این زمینه گفته می‌شود که عارف غلامی چشم‌انتظار بازگشت به استقلال است اما هنوز با مدیران باشگاه در زمینه مسائل مالی به توافق نرسیده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ غلامی که طبق اسناد فاش شده، گران‌ترین مدافع فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران بود، حالا با چالش تعدیل دستمزدش مواجه شده و هنوز او این چالش را نپذیرفته است و عدم پذیرش رقم کاهش قرارداد باعث شده تا در فاصله کمتر از 10 روز تا شروع فصل جدید همچنان خبری از تعیین سرنوشت عارف غلامی نباشد و او به عنوان یکی از بازیکنان بلاتکلیف در بازار تابستانه کارش را پیش ببرد؛ آن‌هم در شرایطی‌که خط دفاعی استقلال با تمدید قرارداد محمدحسین مرادمند و جذب ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان نسبت به فصل گذشته شرایط خوبی دارد و دیر اضافه شدن عارف غلامی به تمرینات می‌تواند به ضرر او باشد.

ساعات سرنوشت‌ساز در انتظار غلامی

مدافع باتجربه استقلال که شایعاتی پیرامون حضورش در تیم گل‌گهر سیرجان هم مطرح شده بود، حالا به نظر می‌رسد که با توجه به پیوستن سامان فلاح به جمع شاگردان اوزونیدیس دیگر شانسی برای حضور در جمع سرمه‌ای‌پوشان ندارد. در شرایطی‌که آینده کاری غلامی در سایر تیم‌ها نامعلوم است، گفته می‌شود که کادرفنی استقلال با توجه به عدم جذب مدافع خارجی و از دست دادن رافائل سیلوا، به حفظ عارف غلامی امیدوار است و در این زمینه درخواست حفظ غلامی به مدیریت باشگاه داده شده است.

استقلال جمعه هفته آینده (سیزدهم مردادماه) در آبادان باید اولین بازی خود در فصل جدید را مقابل صنعت‌نفت برگزار کند اما همچنان سرنوشت عارف غلامی نامشخص است. غلامی که تجربه تلخ پارگی رباط صلیبی را هم دارد، در روزهای گذشته به صورت اختصاصی تمرینات خود را پیش برده تا به لحاظ جسمانی در شرایط مطلوبی قرار داشته باشد و در صورت اضافه شدن به تمرینات استقلال، بتواند با همبازیان خود به سرعت هماهنگ شود و برای حضور دوباره در ترکیب استقلال آماده گردد.

جلسه‌ای که به ماندن غلامی ختم شد؟

علی خطیر سرپرست مدیرعاملی استقلال و جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان پایتخت روز گذشته جلسه مفصلی را در کمپ ناصر حجازی برگزار کردند و اخبار ضدونقیضی درباره خروجی این جلسه به گوش می‌رسد. گفته می‌شود بعد از چند روز پرالتهاب و پرچالش در اردوی استقلال، طرفین به توافق خوبی برای ادامه همکاری رسیده‌اند و به نظر می‌رسد بعد از اظهارات آتشین نکونام و البته در نقطه مقابل، مصاحبه حمایتی خطیر، حالا آشتی‌کنانی میان طرفین انجام شده است.

جواد نکونام در جلسه روز گذشته با سرپرست مدیرعاملی استقلال، نیازهای تیمش را به مدیران باشگاه اعلام کرده که گفته می‌شود یکی از موارد موردنیاز نکونام، حفظ عارف غلامی بوده است. در همین راستا، قرار است از امروز (پنجشنبه) دور جدید مذاکرات با غلامی آغاز شود و گفته می‌شود که در صورت توافق بر سر مسائل مالی، به‌زودی قرارداد مدافع باتجربه و شماره 5 استقلال تمدید خواهد شد تا با توجه به حفظ او، خیال نکونام از قلب خط دفاعی تیمش آسوده شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی