|

صحبت های مهم فرشید سمیعی در مورد حواشی اخیر!

فرشید سمیعی می گوید هیچ درگیری با هواداران استقلال نداشته است.

لینک کوتاه کپی شد

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده و در آن فردی که خود را هوادار استقلال معرفی می کند، می گوید فرشید سمیعی وقتی از او درباره نقل و انتقالات سوال شده، از کوره در رفته و قصد داشته یکی از هواداران خانم را کتک بزند!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در این راستا با فرشید سمیعی تماس گرفتیم که عضو هیات مدیره استقلال در این خصوص به رسانه طرفداری گفت:

به دلیل احترامی که من برای جایگاه هوادار قائل هستم، هیچ وقت مستقیما وارد پارکینگ باشگاه نمی‌شوم و ابتدا ماشین را بیرون از باشگاه پارک کرده و در حالی که قدم زنان به سمت باشگاه می‌روم، با هوادارن نیز صحبت می کنم چرا که در این گرما با نگرانی به باشگاه خود مراجعه کردند و من همیشه به آنها احترام می گذارم. من با چند نفر از هواداران صحبت کردم و زمانی که قصد داشتیم با علی خطیر از باشگاه خارج شویم، در حین توضیح به هواداران استقلال که نگران وضعیت تیم خود هستند، دو سه نفر از هواداران که ماسک زده بودند و یکی از آنها خانم بود، با فریاد به سمت ما آمدند. به آنها که نگران وضعیت تیم خود بودند، توضیح دادم ما در تلاشیم تا مشکلات مالی را حل کنیم و دقیقا وسط نقل و انتقالات آمدیم که واقعا زودتر از دو هفته نمی‌شود یک قرارداد اسپانسری چند صد میلیاردی منعقد کرد ولی ما برای استقلال و هوادارانش تمام تلاشمان را می‌کنیم.

فرشید سمیعی در پایان گفت:

در زمانی که من به سمت ماشین خود رفتم حداقل ۷-۶ دوربین در حال فیلمبرداری بودند که طی تحقیقاتی که ما انجام دادیم فردی که طرح ریزی این پشت صحنه را انجام داده، کسی است که فاجعه کمپ حجازی را در روز اول تمرین رقم زده است. بنده بدون کوچکترین کلام بدی به سوالات و نگرانی های هواداران پاسخ دادم و اصلا دعوایی شکل نگرفت. در نهایت در عقب ماشینم را باز کردم، کتم را در جا لباسی قرار دادم و رفتم. برای همین است کسانی که طرح ریزی این برنامه را بر عهده داشتند، چون نتوانستند هیچ مشکلی در رفتار من پیدا کنند، فیلم را منتشر نمی‌کنند اگر شهامت دارید آن فیلم را منتشر کنید تا مشخص شود کلامی خارج از ادب از دهان بنده خارج شده یا اصلا کوچکترین برخوردی بوده؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی