|

گواردیولا اجازه جدایی به ستاره سیتی را نمی هد

گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی، تصمیم گرفته است که شانس دوباره‌ای به ژوائو کانسلو دهد.

لینک کوتاه کپی شد

کانسلو که یکی از مهره‌های کلیدی منچسترسیتی در موفقیت‌ها و قهرمانی‌های چند سال اخیر بود فصل گذشته از این تیم کنار گذاشته شد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ گفته می‌شد که اختلاف نظر و درگیری به وجود آمده بین او و گواردیولا باعث شده که فرصتی برای حضور در زمین نداشته باشد و در نهایت منجر به جدایی او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی شد. 

این ستاره پرتغالی به بایرن مونیخ پیوست، اما شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت و مدیران این باشگاه هم تصمیم گرفتند که قرارداد قرضی او را تمدید نکنند تا بار دیگر در اختیار سیتی قرار بگیرد. 

1886179

از ابتدای باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او و پیوستنش به باشگاه‌هایی چون رئال مادرید و بارسلونا به گوش می‌رسید اما حالا ظاهرا شرایط فرق کرده است. 

گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره شرایط کانسلو به خبرنگاران گفت: «او اینجا کنار ماست. ژوائو در گذشته بازیکن بسیار مهمی برای ما بوده است. او دوباره به اینجا برگشته و عضوی از این گروه است. باید ببینیم چه شرایطی پیش خواهد آمد.»

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی معتقدند که سرمربی سیتی قصد دارد شانس دوباره‌ای به کانسلو بدهد و او فصل آینده با پیراهن همین تیم در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها