|

جدایی مدافع استقلال تکذیب شد

پس از شایعه جدایی جعفر سلمانی حالا اخباری مبنی بر ادامه همکاری این مدافع با استقلال به گوش می رسد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از اینکه گفته شد جواد نکونام، سرمربی استقلال اعتقاد زیادی به ابوالفضل جلالی دارد، برخی رسانه ها خبر از توافق مرصاد سیفی، بازیکن تیم ملی جوانان که در اردوی اخیر تیم ملی امید هم حضور داشت، با استقلال دادند و حتی گمانه زنی شد که جعفر سلمانی، دفاع چپ آبی پوشان دیگر جایی در این تیم ندارد و قرار است به تیم دیگری برود، اما مدیر برنامه جعفر سلمانی از ادامه کار این بازیکن با استقلال خبر داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ گفتنی است مرصاد سیفی، دفاع چپ ملی پوش نساجی که در اردوی تیم ملی امید در ترکیه نیز حضور داشت خلاف شایعات و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی هنوز با استقلال به توافق نرسیده و فقط در فضای مجازی شایعه شده بود بعد از آریا برزگر و خالد آبادی، امشب مرصاد سیفی هم با حضور در باشگاه استقلال با آبی ها قرارداد امضا می کند.

به هرحال تا این لحظه مرصاد سیفی هنوز به باشگاه استقلال نرفته و همه چیز در حد حرف است و همچنین مدیر برنامه جعفر سلمانی می گوید جواد نکونام نیز به جعفر سلمانی اعتقاد دارد.

گفته می شود حتی اگر استقلال مرصاد سیفی را از تیم امید به خدمت بگیرد، باز هم جعفر سلمانی در این تیم می ماند چرا که نکونام به او اعتقاد دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی