|

ستاره پرسپولیسی می خواهد ثابت کند یحیی اشتباه کرد!

بازیکن سابق پرسپولیس این روزها با انگیزه زیادی در تیم تراکتور تمرین می کند.

لینک کوتاه کپی شد

وقتی سیامک نعمتی در ابتدای لیگ هفدهم به عنوان اولین خرید پرسپولیس معرفی شد خیلی ها با تردید نسبت به آینده این جوان 23 ساله نگاه می کردند. هرچند این اتفاق در دورانی افتاد که هواداران پرسپولیس به برانکو بعد از یک نایب قهرمانی و یک قهرمانی اعتماد کامل داشتند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سیامک اما شش سال در پرسپولیس ماند و همراه این تیم روزهای موفقیت آمیزی را تجربه کرد که شاید خیلی از نامهای بزرگ این باشگاه موفق به رسیدن به آنها نشده بودند. حضور در دو فینال لیگ قهرمانان آسیا، 5 قهرمانی لیگ برتر، دو جام حذفی، زدن گل صعود به فینال آسیا، رسیدن به پیراهن تیم ملی افتخارات و تجاربی هستند که او در طی این سالها به دست آورد. 

شاید به دلیل همین تجربه طولانی موفقیت آمیز باشد که تنها چندساعت پس از فسخ با پرسپولیس او با شال گردن تراکتور عکس گرفت. سیامک خیلی زود به اردوی تراکتور اضافه شد تا تمرینات بدنسازی سخت و ویژه پاکو خمس را پشت سر بگذارد.

او طی شش سال حضورش در پرسپولیس به واسطه کار با مربیانی چون برانکو، کالدرون و یحیی گل محمدی و بودن در کورس قهرمانی البته که به تمرینات سخت عادت دارد. سیامک این روزها بی حاشیه اما بسیار باانگیزه با تراکتور تمرین می کند تا بتواند روزهای پایانی اش در پرسپولیس که با نیمکت نشینی و سپس خروج همراه بود را جبران کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی