|

(عکس) خرید جدید تراکتور از پرسپولیس آمد

تراکتور در مسیر تقویت خود برای فصل بعد اکنون سیامک نعمتی را هم به خدمت گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

سیامک نعمتی  بعد از شش فصل حضور در پرسپولیس اکنون با توجه به عدم توافق برای ادامه همکاری، فصل آینده را در تبریز حضور خواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرتاک نیوز؛ وینگر راست پای پرسپولیس که توانسته در دوران حضورش در این تیم در پست‌های مختلفی با توجه به نیاز تیم به کار گرفته شود، در پنجره زمستانی فصل گذشته نیز در آستانه جدایی از جمع سرخپوشان قرار داشت.

در آن مقطع بحث زیادی درباره مقصد احتمالی این بازیکن شکل گرفته بود و از فولاد، گل گهر و سپاهان به عنوان تیم‌های خواهان وی یاد می‌شد. با این حال نعمتی در ادامه ترجیح داد بار دیگر به پرسپولیس بازگردد و کار سخت خود را برای بازگشت به ترکیب دنبال کند. گل او به سپاهان که همراه با بغض و گریه همراه بود یکی از تصاویر ویژه از این بازیکن در فصل گذشته و بعد از بازگشت بود.

با این حال نیمکت نشینی سریالی باعث شد تا او و باشگاه پرسپولیس به خط پایان برسند و دقایقی پیش نیز در توافقی دو طرفه به همکاری خود با این تیم پایان داد. تراکتور تبریز که در این فصل با جذب ستاره‌های فوتبال ایران در صدد شکل دهی تیمی قدرتمند برای فصل آتی است، اکنون با سیامک نعمتی نیز به توافق دست یافته و او به زودی با امضای قراردادش راهی ترکیه خواهد شد تا در اردوی شاگردان پاکو خمس حاضر شود.

خرید جدید تبریزی‌ها از پرسپولیس آمد| سیامک نعمتی به تراکتور پیوست

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی