|

امیدواری نافرجام پرسپولیسی‌ها؛ خبری از بازگشت "آقا کریم" نیست

یک عکس جالب منشتر شد و کنجکاوی اهالی فوتبال را برانگیخت. این تصویر کریم باقری را در نزدیکی هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها نشان می‌داد

لینک کوتاه کپی شد

ماجرای بازگشت کریم باقری به پرسپولیس در حال فراموش شدن بود اما امروز اتفاقی افتاد که دوباره آن را داغ کرد.

 به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، اعضای تیم پرسپولیس برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم صنعت نفت آبادان یک اردوی کوتاه مدت سه روزه برگزار کردند. این مسابقه قرار است امروز و از ساعاتی دیگر آغاز شود. 

در روز پایانی این اردو، ساعتی پیش بود که یک عکس جالب منشتر شد و کنجکاوی اهالی فوتبال را برانگیخت. این تصویر کریم باقری را در نزدیکی هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها نشان می‌داد. انتشار این تصویر مثل یک بمب در کانال‌های هواداری پرسپولیس منتشر شد.

 برخی رسانه‌ها خبر دادند که کریم باقری به محل اردوی پرسپولیس رفته تا با یحیی گل‌محمدی، اعضای کادر فنی و برخی مدیران باشگاه درباره بازگشتش به این تیم صحبت کند. گفته می‌شود مذاکراتی در حال انجام است تا مشکلات بازگشت کریم به پرسپولیس حل شود اما واقعیت این است که حضور باقری در محل اردوی پرسپولیس ربطی به ملاقات با اعضای باشگاه و بازگشت به این تیم نداشت و او برای ملاقات با یک دوست به این محل رفته بود.

او دقایقی پیش در صفحه شخصی خودش یک استوری منتشر کرد و نوشت: «سلام خدمت همه شما عزیزان. در رابطه با خبرهای امروز باید بگم که این خبرها شایعه‌ای بیش نیست و بنده برای کار دیگری در هتل حاضر شدم و از حضور تیم در هتل هم اطلاعی نداشتم و هیچ یک از اعضای تیم هم ملاقات نکردم.» 

به این ترتیب امیدواری و خوشحالی ظهرگاهی هواداران پرسپولیس دوامی نداشت و کریم با تکذیب شایعات خبر داد که هیچ اتفاق تازه‌ای درباره بازگشت او به پرسپولیس نیفتاده. البته از گوشه و کنار شنیده می‌شود برخی مذاکرات در حال انجام است و ممکن است مشکل او هم مثل جواد نکونام و عارف غلامی حل شود. اما همانطور که خود آقاکریم خبر داده هیچ اتفاق تازه‌ای نیفتاده و او حتی با پرسپولیسی‌ها هم دیدار نکرده تا حاشیه تازه‌ای ساخته نشود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها