|

بررسی مهمترین نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 10 ستاره به دنبال تاریخ‌سازی

چیزی به شروع رقابت های باشگاهی فوتبال اروپا باقی نمانده و در این خبر به بررسی نقل و انتقالات مهم این قاره می پردازیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رقابت های فوتبال اروپا با قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا و کسب 3 گانه ای دیگر توسط پپ به پایان رسید و فوتبال دوستان چند ماهی هست که انتظار از سرگیری این رقابت های جذاب را می کشند. همه طرفداران در از باشگاه خود می خواهند تیم محبوبشان تقویت شود تا بتواند در همه رقابت ها به پیروزی برسد. این روزها ستاره های زیادی راهی عربستان و گاهی هم آمریکا می شوند و آینده خود را در این لیگ های نسبتا خوب دنبال می کنند. از انتقال مسی و بوسکتس به میامی تا کوچ ستاره هایی مانند کانته، بنزما، روبن نوس، بروزوویچ به لیگ حرفه ای عربستان.

در ادامه مطلب به بررسی 10 انتقال بزرگ فوتبال اروپا خواهیم پرداخت.

10- لوکاس هرناندز

پاریسی ها که این روزها با حواشی امباپه سرگرم هستند، در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته اند. علاوه بر انتخاب انریکه به عنوان سرمربی، خرید شکرینیار و لوکاس هرناندز توان دفاعی این تیم را بالا برده است. ارزش انتقال لوکاس هرناندز از بایرن به پی اس جی 34.1 میلیون پوند بوده است.

هرناندز

9- مک آلیستر

ستاره بی چون و چرای فصل قبل برایتون با 35 میلیون پوند به لیورپول پیوست. این هافبک آرژانتینی در فصل گذشته توانست در 40 بازی آمار 12 گل و 3 پاس گل را ثبت کند. قطعا این آرژانتینی می تواند روح تازه ای به پیکر بی جان خط هافبک لیورپول بدمد و کلوپ را شگفت زده کند.

43435

8- جیمز مدیسون

پس از سقوط لسترسیتی در پایان فصل لیگ برتر انگلیس، جیمز مدیسون یکی از بازیکنان کلیدی این تیم ساز جدایی کوک کرد و پس از مذاکره با سران تاتنهام این ستاره انگلیسی با رقم 40 میلیون پوند راهی این تیم شد. مدیسون در لسترسیتی توانست در 30 بازی 10 گل بزند و 9 پاس گل هم به هم تیمی هایش بدهد.

madison-1688088271

7- کریستوفر انکونکو

فوق ستاره فصل گذشته لایپزیگ که آمار شگفت انگیز 16 گل و 4 پاس گل را در 25 بازی بوندسلیگا ثبت کرد با انتقالی به ارزش 52 میلیون پوند راهی چلسی شد. چلسی که ستاره ای زیادی را در نقل و انتقالات از دست داده می تواند خیالش از بابت درخشش این فرانسوی گلزن راحت باشد.

resize

6- ساندرو تونالی

یکی از با استعداد ترین بازیکنان فوتبال ایتالیا با قراردادی 52 میلیون پوندی راهی نیوکاسل شد. تونالی که از تیم های زیادی پیشنهاد دریافت کرده بود، در انتخابی که به نظر می رسد بیشتر مسائل مالی در آن نقش داشته راهی لیگ برتر انگلیس شد. قرارداد این ستاره با کلاغ ها 6 ساله است. تونالی با این انتقال گران ترین فوتبالیست ایتالیایی تاریخ شد.

newcastle-badg-eac-milan-midfielder-sandro-tonali

5- میسون مونت

هزینه 55 میلیون پوندی سران منچستریونایتد برای این بازیکن انگلیسی کمی عجیب به نظر می رسید اما احتمالا تن هاخ هلندی چیزی در این ستاره دیده که او را خریده است. مونت اصلا فصل خوبی را در چلسی سپری نکرد. 9 بازی در لیگ بودن گل و پاس گل.

OQ-TALKSPORT-UNITED-MOUNT

4- دومینیک سوبوسلای

ستاره مجارستانی در اروپا طرفداران زیادی داشت و سرانجام با انتقالی به ارزش 60 میلیون پوند از لایپزیگ راهی لیورپول شد. این بازیکن از نیوکاسل و آرسنال هم پیشنهاد داشت. آمار این بازیکن در فصل گذشته در بوندسلیگا 8 پاس گل و 6 گل در 35 بازی بوده است. بدون شک این چهره می تواند شگفتی ساز لیگ برتر انگلیس باشد.

3736653-76022988-2560-1440

3- ایلکای غوندوغان

کاپیتان فاتح 3 گانه به همراه سیتی سرانجام راهی بارسا شد. ژاوی به شدت به دنبال جذب این بازیکن بود تا بتواند خط هافبک بارسا را بیش از پیش قوی تر کند. ارزش این انتقال زمانی بیشتر می شود که متوجه می شویم او رایگان و 2 ساله راهی بارسا شده است.

gundogan_4894495_20230628160940

2- جود بلینگام

همیشه از رئال انتظار داریم ستاره های بزرگی را بخرد. این نقل و انتقالات هم فوتبال دوستان در انتظار حضور امباپه در رئال بودند که به نظر نمی رسد فعلا او راهی مادرید شود، اما بلینگام 19 ساله قطعا می تواند بمب نقل و انتقالاتی فوتبال جهان شود. ستاره ای که همه بزرگان اروپا توانایی های او را تحسین می کنند. قطعا این ستاره ارزش 105 میلیون یورو را داشته و همه در انتظار درخشش او در کنار کروس، مودریچ و والورده هستند.

1402031718060192127732584

1- دکلان رایس

100 میلیون پوند هزینه برای مهره کلیدی وستهم در فصل گذشته کمی زیاد به نظر می رسد اما رایس از خودش توانایی های زیادی را نشان داده و آرتتا را مجاب کرد تا این هزینه را بکند. آرسنال با خرید او به ارزشمندترین تیم فوتبال جهان تبدیل شده است. باید دید او در فصل جدید همه را شگفت زده می کند یا نه!

TC-TALKSPORT-RICE-ARSENAL

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی