|

ایمان سلیمی مهره مورد اعتماد نکونام می شود؟!

ایمان سلیمی این فصل لیگ برتر برای استقلال بازی می کند.

لینک کوتاه کپی شد

پس از این که خروج عارف غلامی از استقلال قطعی شد و این تیم نیاز به مدافع جدید داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نظر می رسد با توجه به این که در بازار نقل و انتقالات مدافع تراز اول ایرانی ای در دسترس نبود استقلالی ها مجبور شدند سراغ سلیمی بروند. ایمان سلیمی خیلی زودتر از این‌ ها باید به استقلال یا پرسپولیس می‌آمد ولی این بازیکن خودش با یک انتخاب اشتباه و رفتن به تیم سرد اسلواکی این اتفاق را به تعویق انداخت اما حالا این شانس و فرصت را دارد که در استقلال این عقب افتادن را جبران کند. البته باید به این نکته اشاره کرد استقلال تنها خواهان ایمان سلیمی نبود و امسال ساکت الهامی برای مس رفسنجان دنبال ایمان سلیمی بود چون در تراکتور با این بازیکن کار کرده و به او اعتقاد کامل داشت. از طرفی محمد ربیعی هم برای ذوب آهن به دنبال جذب این بازیکن بود، چون فصل قبل توی مس رفسنجان ازش شناخت داشت.

  • تغییرات بنیادی در خط دفاعی استقلال

تیم استقلال همین دو فصل قبل با یک خط دفاع آهنین بدون شکست به قهرمانی رقابت های لیگ برتر رسید اما حالا تمام ستون های آن تیم در خط دفاعی استقلال را ترک کرده اند و حالا با خروج سیلوا و غلامی نیز استقلال با شمایی دیگر در خط دفاعی ظاهر می شود. برخی معتقدند این تغییرات همراه با افت کیفی نیز از لحاظ جذب بازیکنان بوده است. برای مثال حالا این تیم به جای استفاده از سیلوا و چندی از بهترین مدافعان لیگ ایران باید به استفاده از مرادمند و سلیمی رضایت بدهد و در نگاه اول این اتفاق نشان دهنده چیزی جز دست بسته استقلال در بازار نقل و انتقالات نیست.

ایمان سلیمی یکی از استعداد های فوتبال ایران در خط دفاعی بود اما با انتخابی اشتباه و انتقال به فوتبال ناشناخته اسلواکی آن هم با دستمزدی ناچیز فرصت های زیادی را سوزاند به گونه ای که او حتی یک سال بعد از این اتفاق هم به دلیل مصدومیت نتوانست عملکرد خوبی را داشته باشد و یک فصل ناموفق را در گل گهر داشت و سپس راهی مس شد و دوران فوتبالی خود را احیا کرد. حالا سلیمی در استقلال با توجه به ترافیک کم در خط دفاعی تیم نکونام فرصت خوبی برای خودنمایی دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها