|

(عکس) کنایه سنگین هواداران استقلال به حرکت جنجالی رضا درویش!

گروهی از هواداران تیم استقلال تصور می‌کردند علی خطیر، مدیرعامل باشگاه، در صندوق عقب خودرو یکی از کارمندان باشگاه پنهان شده!

لینک کوتاه کپی شد

تجمع اعتراضی عده‌ای از هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه و در واکنش به شرایط عجیب و غریب پیش آمده در این باشگاه حواشی جالبی هم در خود داشت. جدا از شعارها و مسائل انتقادی یکی از اتفاقات به ادعای طرفداران برای پنهان شدن علی خطیر در صندوق عقب خودرو برمی‌گشت!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ علی خطیر در روزهای اول کاری خود در استقلال فشارهای زیادی را تحمل می‌کند و از این رو هواداران تصور می‌کردند مدیر عامل استقلال برای فرار از پاسخگویی با پنهان شدن در صندوق عقب خودروی یکی از کارمندان باشگاه قصد خروج دارد!

1898197 لحظه‌ای که کارمند باشگاه استقلال در صندوق عقب خودروی خود را باز کرد تا هواداران را بابت پنهان نشدن علی خطیر در صندوق مطمئن کند!

وقتی یکی از کارمندان باشگاه قصد خروج از پارکینگ ساختمان را داشت، عده‌ای از هواداران جلوی او را گرفتند وخواهان آن شدند که او در صندوق عقب خودرو را باز کند. این کارمند هم وقتی ادعای عجیب برخی طرفداران را دید از ماشین پیاده شد، در صندوق خودرو را بالا زد تا خیال هواداران راحت شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها