|

این بازیکن دیگر به یحیی اعتماد ندارد

وحدت هنانوف یکی از بلاتکلیف ترین بازیکنان پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد

این بدترین شرایط برای یک بازیکن است که از آینده اش بی خبر بوده و نداند در مجموعه فعلی به کار خود ادامه می دهد یا قرار است به مجموعه دیگری منتقل شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ وحدت هنانوف نیز یکی از بازیکنانی است که با چنین شرایطی در حال برگزاری تمرینات روزانه است و شاهدین تمرین تاکید دارند هافبک بشاش روزهای قبل تمرینات از روزی که متوجه شده اولین نفر در لیست خروجی یحیی گل محمدی است، دیگر مثل سابق از نظر روحی سرحال نیست.

گفتنی است لیست پرسپولیس با 19 بازیکن در حال حاضر پر است و یحیی گل محمدی حالا به دنبال جذب مهاجمی گلزن در پیشانی خط حمله است. اگرچه تا به حال خبری از جذب مهاجم نیست اما این انتقال برای سرخ ها قطعی به نظر می رسد و وضعیت وحدت هنانوف در پرسپولیس بستگی به زمان این انتقال دارد.

موضوع زمانی جالب می شود که در لیست 19 نفره پرسپولیس تنها 3 بازیکن دیده می شوند که توانایی بازی در چند پست را دارند که یکی از آن ها وحدت هنانوف است.

این بازیکن تاجیک علاوه بر بازی در پست دفاع میانی در سیستم دفاع 4 نفره، در دفاع سه نفره نیز نقش مدافع استاپر راست را به خوبی بازی می کند. ضمن این که او در دفاع راست و وینگر راست نیز تبحر بازی دارد و حتی در پست هافبک دفاعی نیز بازی های خوبی را برای پرسپولیس به نمایش گذاشته است.

حالا باید دید درنهایت وحدت هنانوف تا چه زمانی قرار است با پیراهن پرسپولیس در فوتبال ایران به کار خود ادامه داده و چه زمانی یک مهاجم به لیست پرسپولیس اضافه خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها