|

پول تیم فصل آینده سامان فلاح را مشخص می کند؟

تراکتور و گل‌گهر 3 مشتری نهایی سامان فلاح خواهند بود و این مدافع جوان فصل آینده در یکی از این 3 تیم توپ خواهد زد

لینک کوتاه کپی شد
1

مدافع جوان فوتبال ایران هنوز تصمیم خود را درباره آینده کاری‌اش نگرفته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ سامان فلاح یکی از چهره‌های ویژه حاضر در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه است. مدافع جوانی که فصل موفقی را در تیم پیکان گذراند و در شرایطی که در نقل‌وانتقالات تابستانه پیش از شروع لیگ بیست‌ودوم هم او چهره ویژه بازار بود اما در پیکان ماند، حالا در آستانه آغاز لیگ بیست‌وسوم هم گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده کاری او وجود دارد. پیکانی‌ها با جدایی مدافع جوان خود مشکلی ندارند اما در ازای جدایی او، خواهان هزینه رضایت‌نامه سنگینی هستند.

پرسپولیسی‌ها به واسطه حفظ مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی و جذب احتمالی محمدحسین کنعانی‌زادگان، برنامه‌ای برای جذب سامان فلاح ندارند. در شرایطی که گفته می‌شود که سپاهان یکی از مشتریان فلاح در بازار تابستانه بود، اما با توجه به حفظ سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و نیلسون جونیور، به نظر می‌آید که سپاهانی‌ها هم از جذب فلاح منصرف شده باشند؛ هر چند که آن‌ها همچنان مشغول نامه‌نگاری هستند اما هزینه رضایت‌نامه بالای سامان فلاح باعث شده تا آن‌ها هم از انجام خرید این پا پس بکشند.

نکونام امیدوار به جذب فلاح

آبی‌پوشان پایتخت در خط دفاعی شرایط ویژه‌ای دارند؛ به‌طوری که عارف غلامی از جمع بازیکنان استقلال جدا شده و رافائل سیلوا هم قراردادش را فسخ کرده است. در کنار این بازیکنان، آینده کاری محمدحسین مرادمند هم در جمع آبی‌پوشان نامشخص است و آرمین سهرابیان، تنها خرید تابستانی استقلال در خط دفاعی بوده و همین مسئله باعث شده تا جواد نکونام به دنبال جذب مدافع میانی باشد و یکی از گزینه‌های موردنظر او، سامان فلاح است.

استقلالی‌ها برای جذب فلاح در روزهای گذشته نامه‌نگاری‌های اولیه را انجام داده‌اند و مذاکراتی در این میان صورت گرفته اما با توجه به هزینه رضایت‌نامه سامان فلاح، آبی‌ها نسبت به جذب او مردد هستند. هر چند که گفته می‌شود جواد نکونام برای پست دفاع میانی، محمد نادری را هم در نظر دارد اما گویا اولویت سرمربی استقلال تلاش برای جذب سامان فلاح است که با توجه به بلبشوی مدیریت استقلالی‌ها، آن‌ها به نظر کار سختی را برای فلاح در پیش دارند.

تراکتور و گل‌گهر، مشتریان دست به نقد

مدیران باشگاه تراکتور در بازار تابستانه موفق شدند برای ترمیم ساختار دفاعی تیم‌شان با بازیکنانی مانند شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری و سعید آقایی و عارف آقاسی به توافق برسند. در شرایطی که شایعاتی در زمینه جذب احتمالی محمدحسین کنعانی‌زادگان مطرح شده بود، اما گویا تراکتوری‌ها امید دارند که بتوانند سامان فلاح را برای حضور در تبریز متقاعد کنند.

سرخ‌پوشان تبریزی در زمینه جذب فلاح به جز استقلال، یک حریف سرسخت دیگر را هم در مقابل خود می‌بینند؛ گل‌گهر سیرجان. مسئولان باشگاه سیرجانی باتوجه به درخواست مارینوس اوزونیدیس، مذاکرات خود را در زمینه جذب سامان فلاح با باشگاه پیکان تهران آغاز کرده‌اند و امید دارند که بتوانند باتوجه به تغییر و تحولات در ساختار دفاعی تیم‌شان، با فلاح برای همکاری به توافق برسند. به نظر می‌رسد با توجه به پیشنهادات مطرح شده، تیم‌های استقلال، تراکتور و گل‌گهر 3 مشتری نهایی سامان فلاح خواهند بود و این مدافع جوان فصل آینده در یکی از این 3 تیم توپ خواهد زد؛ البته اگر به مانند فصل گذشته معادلات در روزهای پایانی تغییر نکند و او در پیکان ماندنی نشود! 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی