|

وقتی سعید عزت اللهی همچنان در دسترس است

علی‌رغم اظهار نظر رضا درویش مبنی بر منتفی شدن انتقال سعید عزت‌اللهی به پرسپولیس، این بازیکن همچنان تکلیفش نامشخص است.

لینک کوتاه کپی شد

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در آخرین اظهار نظر خود درباره بازیکنان مدنظر این تیم اعلام کرد که امکان حضور سعید عزت‌اللهی فراهم نیست و این بازیکن تحت قرارداد باشگاه وایله دانمارک است و نباید منتظر پیوستن او به پرسپولیس باشیم. اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که تلاش‌ها همچنان برای جذب هافبک میانی تیم ملی ادامه دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ همان‌طور که می‌دانید سعید عزت‌اللهی در فصلی که گذشت برای تیم وایله به میدان رفت و با این تیم مجددا به سطح اول فوتبال دانمارک بازگشت. قرارداد سعید با این تیم تا پایان سال 2023 است و او حدودا 6 ماه دیگر تحت قرارداد این تیم است. وایله تمایل دارد به همکاری با ستاره ایرانی خود ادامه دهد و قراردادش را تمدید کند اما اگر به هر دلیلی طرفین به توافق نرسیدند آن‌ها دوست دارند سعید را در همین پنجره تابستانی به فروش برسانند تا مبلغی بابت رضایت‌نامه او دریافت کنند و اجازه ندهند عزت‌اللهی به صورت رایگان از این تیم جدا شود.

علاقه سعید به بازی در خارج از ایران

هنوز خبر جدیدی درباره توافق وایله و عزت‌للهی منتشر نشده و در این صورت همچنان درهای مذاکره بین مشتریان عزت‌اللهی و تیم دانمارکی باز است و نباید انتقال شماره 6 تیم ملی فوتبال ایران به تیم‌های داخلی را منتفی قلمداد کرد. تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال درصدد جذب عزت‌اللهی هستند و تمایل خود را نشان داده‌اند. نباید فراموش کنیم که در تمامی این سال‌ها بازیکن اسبق ملوان پیشنهاد‌های داخلی خوبی داشته اما ترجیح داده در خارج از کشور به کار خود ادامه دهد و بعید نیست او همچنان بخواهد همچنان به این روند ادامه دهد و راهی یک تیم خارجی دیگر شود.

سه باشگاه ایرانی ناامید نیستند

از طرفی این احتمال وجود دارد اظهار نظر درویش درباره عزت‌اللهی عامدانه باشد و او بخواهد به صورت چراغ‌خاموش مذاکرات با این بازیکن را ادامه دهد. هنوز هر سه مشتری عزت‌اللهی در خط میانی نیاز به جذب بازیکن دارند و مهره جدیدی را به خدمت نگرفته‌اند.

حال باید دید در پایان سعید عزت‌اللهی کدام تیم را برای ادامه فوتبالش در نظر می‌گیرد. طبیعتا او دوست دارد در تیمی مشغول باشد که بتواند در سال جام ملت‌ها در اکثر دقایق جایی در ترکیب اصلی به خود اختصاص دهد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی