|

مسی تا سال 2025 از بارسا حقوق می‌گیرد!

رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه خود اعتراف کرد که بر اساس توافق مسی با مدیریت قبلی، بخشی از حقوق معوقه او را باید تا سال 2025 پرداخت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از موضوعات مهم ماه گذشته مربوط به بازگشت احتمالی لیونل مسی به بارسلونا بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ خوان لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه تلاش زیادی برای محقق کردن رویای هواداران داشت اما در نهایت مسی تصمیم گرفت به اینتر میامی برود. بارسا حتی موافقت لالیگا را برای بازگرداندن مسی گرفته بود ولی به هدف خود نرسید.

1806316

گزارشگر لاپورتا در مصاحبه با لاونگواردیا و در مورد ناکامی در برگرداندن مسی گفت: «ما با لالیگا توافق کردیم که بخشی از منابعی را که در اختیار داریم را به مسی اختصاص دهیم. در طرح امکان سنجی اقتصادی که به تایید لالیگا رسید، این قضیه در نظر گرفته شده بود. ما آن را با خورخه مسی (پدر مسی) در میان گذاشتیم. او به من گفت که لئو سال بسیار سختی را در پاریس سپری کرده و می خواهد تحت فشار کمتری باشد. با بازگشت به بارسا، او همچنان تحت فشار قرار می گرفت و من تصمیم او را درک کردم.»

لاپورتا ادامه داد: «برای لئو در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم چرا که برایش احترام فوق العاده ای قائلم. دوست دارم پس از اتمام بازسازی نوکمپ، لئو وداعی باشکوه با هواداران داشته باشد و هر کاری برای برگزاری این بازی خداحافظی می کنم.»

1829726

رئیس بارسا تایید کرد که همچنان به مسی بدهکارند : «در پاندمی کرونا مدیریت قبلی با مسی برای تعویق بخشی از دستمزدش توافق کرده بوده و بله، ما به او بدهکاریم و باید تا سال 2025 بدهی خود را پس بدهیم. در واقع می توانم بگویم که ما شرعی و قانونی به مسی بدهکاریم.»

لاپورتا در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت سلامتی اش نیز گفت : «می دانم که اضافه وزن دارم، اما شرایط سلامتی ام خوب است. من یک رژیم غذایی را شروع کرده ام. این رژیم شامل خوردن صبحانه مانند یک پادشاه و صرف شام مانند یک گدا است (می خندد).»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها