|

پیکان رقم فروش سامان فلاح را اعلام کرد

مدیران باشگاه پیکان برای صدور رضایتنامه سامان فلاح درخواست مبلغ بالایی را دارند.

لینک کوتاه کپی شد

سامان فلاح یکی از پدیده‌های لیگ برتر در چند سال گذشته بوده است؛ مدافع 22 ساله خودروسازان که یکی از ستاره‌های تیم امید هم محسوب می‌شود، با پیشنهاد چند باشگاه مطرح لیگ برتر مواجه شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ از قرارداد فلاح با باشگاه پیکان دو سال دیگر باقی مانده و جدایی او منوط به اخذ رضایت از مدیران باشگاه تهرانی است.

در این خصوص باشگاه‌هایی نظیر استقلال، سپاهان، گل گهر و تراکتور برای جذب فلاح رسما به باشگاه پیکان نامه زدند و خواهان جذب مدافع این تیم شدند.

مساله مهم اما درخواست مالی بالای پیکانی‌ها برای صدور رضایتنامه سامان فلاح است؛ باشگاه پیکان در پاسخ به نامه تیم‌های خواهان این بازیکن مبالغی در حدود 25 تا 30 میلیارد تومان را درخواست کرده و همین موضوع کار فروش سامان فلاح را سخت می‌کند.

اگر پیکانی‌ها از مواضع خود درباره درخواست مالی پایین نیایند، بعید است باشگاهی حاضر به جذب سامان فلاح شود؛ خصوصا اینکه باشگاه جدید باید مبلغی نیز به عنوان دستمزد به خود بازیکن پرداخت کندو آنوقت عدد قرارداد او بسیار بالاتر می رود.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقات جدیدی درباره مدافع جوان خودروسازان رخ می‌دهد و در نهایت او لیگ بیست و سوم را با پیراهن چه تیمی شروع می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی