|

توافق استقلال با 2 ستاره؛ یک شاه ماهی در لیست انتظار!

مذاکرات استقلال با عارف آقاسی و آرمین سهرابیان موفقیت‌آمیز بود و این نفرات به زودی قرارداد رسمی با آبی‌ ها امضا خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که شمارش معکوس برای شروع تمرینات تیم فوتبال استقلال آغاز شده مدیران این باشگاه در صدد هستند هر چه سریع‌تر بازیکنان مورد نظر جواد نکونام را جذب کنند تا تمرینات این تیم شکل جدی‌تری به خود بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ باشگاه استقلال در ۴۸ ساعت گذشته مذاکرات جدی با چند بازیکن داشته است؛ مذاکراتی که روند موفقیت‌آمیزی داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی نام بازیکنان جدید استقلال معرفی خواهد شد.

روبرتو تورس بازیکن مورد علاقه جواد نکونام در پست هافبک محسوب می‌شود. این بازیکن که به واسطه رابطه خوب با نکونام اوساسونا را به مقصد فولاد خوزستان ترک کرد به باشگاه استقلال اعلام کرده است در صورتی که با تیم‌های خارجی به توافق نرسد به طور حتم با استقلال قرارداد همکاری خواهد بست.

آرمین سهرابیان دیگر بازیکنی است که نکونام علاقه دارد در لیگ بیست و دوم پیراهن آبی را بر تن کند. سرمربی استقلال اعتقاد دارد سهرابیان توانایی بازی در چند پست را دارد و می‌تواند در کوران مسابقات کمک زیادی به استقلال کند. مذاکرات او با استقلال روند موفقیت‌آمیزی داشته و باید تقریبا او را آبی‌پوش قلمداد کرد..

عارف آقاسی پس از تجربه ناموفق و کوتاه مدت در استقلال به فولاد رفت و زیر نظر نکونام احیا شد. او که از نفرات کلیدی فولاد در خط دفاع محسوب می‌شد بار دیگر مورد توجه سرمربی سابقش قرار گرفته است.آقاسی با توجه با رابطه نزدیک و صمیمانه‌ای که با نکونام دارد شرط چندانی برای امضای قرارداد ندارد و به طور حتم در لیگ آینده او نیز پیراهن استقلال را می‌پوشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی