|

سیامک نعنتی تیم جدیدش را انتخاب کرد

سیامک نعمتی احتمالا در تبریز فوتبال خود را ادامه می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به جز شیخ دیاباته قطعا بازیکنان دیگری هم هستند که در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار داشته و به پایان راه با پرسپولیس رسیده اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ هرچند که هنوز یحیی گل محمدی لیست مازاد خود را اعلام نکرده و منتظر جذب بازیکنان جدید در پست های مختلف است تا بر اساس نفراتی که جذب می شوند، برخی از پست های زمین را خلوت تر کند اما طبق گمانه زنی ها به جز اخبار جسته و گریخته ای که در مورد جدایی کمال کامیابی نیا به گوش می رسد، شنیده می شود سیامک نعمتی همچنان در لیست مازاد یحیی است.

نعمتی در نیم فصل نیز در لیست مازاد گل محمدی بود اما اصرار او برای ادامه همکاری با پرسپولیس درنهایت باعث شد فصل را با سرخ ها به پایان برساند هرچند که در بازی های آخر پرسپولیس در لیگ و جام حذفی حتی در لیست 20 نفره تیم نیز حضور نداشت و از سوی کادرفنی خط خورد.

از این رو جدایی سیامک نعمتی دور از ذهن نیست و طبق خبرهای دریافتی باشگاه تراکتور یکی از مشتریان دست به نقد این هافبک باتجربه است.

گفتنی است سیامک نعمتی روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ و در زمان مدیریت علی اکبر طاهری رسما با پرسپولیس قراردادی 2 ساله بست تا حالا پس از 6 سال در لیست خروجی های سرمربی این تیم قرار بگیرد. جالب این که سیامک نعمتی با کسب 12 جام در پرسپولیس پس از کمال کامیابی نیا و به همراه عبدی در رتبه دوم پرافتخارترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس قرار گرفته است.

نعمتی درحال حاضر برای استراحت راهی خارج از کشور شده و پس از بازگشت به احتمال زیاد برای ثبت قرارداد با تراکتور راهی تبریز می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی