|

الماس سیاه در تست پزشکی الهلال!

مدافع چلسی، صبح امروز برای انجام تست پزشکی و امضای قرارداد به عربستان سفر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

هزینه‌های هنگفتی که چلسی برای تقویت تیمش در فصل گذشته انجام داد باعث شده که آن‌ها چاره‌ای جز موافقت با فروش چندین بازیکن در این پنجره نقل و انتقالات زمستانی نداشته باشند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز؛ هجوم عربستان به بازار نقل و انتقالات اروپا و جذب چندین بازیکن سرشناس و تراز اول باعث شد که توجه بسیاری به باشگاه‌های حاضر در لیگ این کشور جلب شود.

انتقال بازیکنانی، چون کریم بنزما و انگولو کانته و همچنین کریستیانو رونالدو که در ژانویه گذشته راهی النصر شده بود، زمینه را برای حضور دیگر بازیکنان در این رقابت‌ها فراهم کرد.

باشگاه‌های عربستانی علاقه خاصی به بازیکنان چلسی نشان داده‌اند و حالا یکی دیگر از بازیکنان آبی‌های لندن هم راهی این لیگ شده تا در فصل آینده با پیراهن الهلال به میدان برود.

توافق نهایی بین مدیران چلسی و الهلال انجام شده و کولیبالی برای انجام تست پزشکی و امضای قرارداد صبح امروز به فرودگاه ریاض رسید و با استقبال نمایندگان باشگاه جدیدش روبرو شد.

انتظار می‌رود که پس از انجام کار‌های باقی مانده، این بازیکن آخر همین هفته به صورت رسمی به عنوان بازیکن جدید الهلال رونمایی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی