|

مقصدی عجیب برای سرمربی استقلالی در لیگ برتر

ساکت الهامی در شرایطی با باشگاه مس رفسنجان به توافق رسیده که فصل قبل درگیری‌های زیادی بین طرفین ایجاد شده بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

بعد از ناامید شدن مدیران باشگاه مس رفسنجان از محمد ربیعی، مذاکرات این تیم با مربیان مختلف آغاز شد و نهایتا ساکت الهامی بود که با این باشگاه کرمانی به توافق رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در لیگ بیست‌وسوم هدایت نارنجی‌پوشان را به عهده خواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ در فصلی که گذشت اصطکاک‌های جدی‌ای بین ساکت الهامی و تیم مس رفسنجان ایجاد شد و بعید به نظر می‌رسید که او قرار است جانشین محمد ربیعی باشد اما در فوتبال ایران از این اتفاقات عجیب کم رخ نداده است.

جملات عجیب ساکت روی سکوها علیه مس

ماجرا از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی آغاز شد. هوادار، میزبان مس رفسنجان بود و پس از تساوی 2 تیم در 120 دقیقه با نتیجه 0-0، این تیم تهرانی بود که موفق شد با نتیجه 5 بر 4 در ضربات پنالتی از سد حریف خود بگذرد. ساکت الهامی، سرمربی تیم هوادار که در اوقات اضافه از کنار زمین اخراج شده بود، روی سکوها و خطاب به چند خبرنگاری که آن‌جا حضور داشتند گفت: «من با چهارتا پیرزن هم این‌ها را می‌برم!»

پاسخ شدید مسی‌ها به ساکت

با وجود عذرخواهی ساکت الهامی در نشست خبری پس از مسابقه، بازیکنان و حتی کادرفنی مس رفسنجان این قضیه را فراموش نکردند و با انگیزه‌ فراوان برای دیدار 2 تیم در هفته بیست‌ویکم پا به میدان گذاشتند. رقابتی که با برتری یک بر صفر نارنجی‌پوشان به اتمام رسید. پیروزی در این دیدار آن‌قدر برای آن‌ها حیاتی بود که محمد ربیعی در اواخر نیمه دوم نزدیک بود بازیکن تیمش را برای انجام ندادن درست وظایفش به صورت فیزیکی شماتت کند.

اما مهم‌ترین اتفاق این بازی مربوط به زمانی می‌شود که مس به تنها گل این دیدار دست یافت. مهرداد رضایی در اواخر نیمه نخست زننده گل سه امتیازی تیم میهمان بود. او پس از این گل به صورت اغراق شده و به سبک خیلی از افراد سال‌مند با عصا و لنگان‌لنگان شروع به حرکت کرد و مقابل دیدگان ساکت الهامی پاسخ سنگینی به این سرمربی داد.   

حتی در جریان همین مسابقه درگیری شدیدی بین حامد لک و ساکت الهامی به وجود آمد و پس از پایان بازی اگر دخالت اعضای 2 تیم نبود، ممکن بود شاهد جدی‌تر شدن این درگیری هم می‌بودیم. گلر مس رفسنجان در میکسدزون علیه مربی سابق خود صحبت کرد و از اظهارات او نسبت به تیم کرمانی گلایه کرد و اعتراف کرد که بین او و الهامی الفاظ زشتی رد‌وبدل شده است.

حال باید دید الهامی در این جو منفی که از گذشته در اردوی مس رفسنجان علیه او وجود دارد چگونه می‌تواند کار کند و چه‌طور کدورت‌های به وجود آمده را از بین خواهد برد. آیا گذشته، به دست فراموشی سپرده می‌شود؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی