|

مشکل بزرگ گل محمدی و نکونام!

نکونام به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و گل‌محمدی هم در پرسپولیس باقی می‌ماند تا فصل بعد شاهد تقابل بسیار جذاب این دو همبازی قدیمی باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

نکونام می‌خواهد حسرت جام نگرفتن استقلال را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کند و گل‌محمدی هم به دنبال تداوم موفقیت‌های فصل گذشته است. البته آنها با یک مشکل بسیار بزرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هر کدام حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی دارند که شامل پرداخت مطالبات گذشته و تسویه حساب با بازیکنان برای لیگ بیست و دوم است. البته حل کردن مشکلات مالی در شرایط عادی ارتباطی به سرمربیان استقلال و پرسپولیس ندارد ولی نکونام گل‌محمدی آنقدر زرنگ هستند که بدانند اگر این مسئله حل شود تمرکز بازیکنانشان پایین می‌آید و روی روند نتیجه‌گیری تاثیر منفی می‌گذارد. وقتی هم تیم نتیجه نگیرد کسی به امور مدیریتی چندان کاری ندارد و یقه سرمربیان را می‌چسبد به همین خاطر قطعاً مردان شماره یک نیمکت آبی و قرمز از همین امروز باید دنبال آن باشند تا گرفتاری‌های مالی استقلال و پرسپولیس کاهش یابد در غیر این صورت فصل بسیار دشواری به لحاظ حاشیه‌ای انتظارشان را می‌کشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها