|

اعتماد ژنرال به 3 پرسپولیسی در ترکیب تیم ملی

تیم ملی فوتبال کشورمان با چند تغییر نسبت به دیدار با افغانستان مقابل قرقیزستان به میدان رفت.

لینک کوتاه کپی شد

امیر قلعه‌ نویی روز قبل و برای بازی مقابل تیم ملی قرقیزستان 7 تغییر در ترکیب تیم ملی نسبت به بازی با افغانستان داشت. مجید حسینی، امید نورافکن، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی چهار بازیکنی بودند که در ترکیب اصلی تیم باقی ماندند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ از سوی دیگر علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، روزبه چشمی، علی کریمی، مهدی ترابی و رضا اسدی نیز هفت بازیکن جدید تیم ملی بودند که در ترکیب اصلی حضور پیدا کردند. 

با این تغییرات مهدی ترابی، مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند 3 بازیکنی بودند که خلاف بازی اول از ابتدا در ترکیب اصلی حضور پیدا کردند و وحید امیری نماینده چهارم پرسپولیس بود که به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان شد.

در این میان شاید بهترین بازیکن در این جمع مهدی ترابی بود که موفق شد علاوه بر ارسال یک پاس گل، یک پنالتی هم برای تیم ملی بگیرد.

وحید امیری از دقیقه 75 جای مهدی طارمی در خط حمله را گرفت و در این دقایق نیز مثل همیشه دونده و موثر بازی کرد. حالا می توان مدعی شد امیر قلعه نویی با شناخت دقیق این بازیکنان قرار است بهترین ترکیب را در فینال راهی میدان کند و باید دید پس از 12 سال می تواند یک جام دیگر را به ویترین افتخاراتش اضافه کند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها