|

آنسو فاتی در بارسا می ماند یا می رود؟

پدیده جوان بارسلونا ممکن است تابستان راهی تیمی دیگر شود.

لینک کوتاه کپی شد

تابستان سال 2019 بود که بازیکن جوان و مستعدی به نام آنسو فاتی از تیم‌های پایه بارسلونا به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کرد، مهاجمی که در آن زمان از او به عنوان ستاره آینده این باشگاه یاد می‌شد و حتی وقتی لیونل مسی تابستان 2021 بارسا را ترک کرد، او وارث پیراهن شماره «10» برنده هفت توپ طلا شد اما اوضاع در بارسلونا برای او آن‌طور که می‌خواست پیش نرفت، هر چند مصدومیت‌ها هم در این بین بی‌تأثیر نبوده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از افکارنیوز؛ آینده حرفه‌ای این بازیکن در بارسلونا حالا در هاله‌ای از  ابهام است و شایعات زیادی حول آن مطرح است. رسانه‌های مختلف در هفته‌های اخیر از باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ، آرسنال، تاتنهام، منچستریونایتد و نیوکاسل به عنوان مقصد احتمالی این مهاجم 20 ساله یاد کرده‌اند اما به نظر می‌رسد فاتی قصد دارد در این تیم بماند و برای بازگشت به ترکیب اصلی بارسا بجنگد.

بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو»؛ ژاوی، آنسو فاتی را مهاجم سطح بالایی می‌داند اما او را از بهترین فرم بدنی‌اش دور می‌بیند و بر این باور است که آنسو باید به طور منظم بازی کند که در بارسا چنین تضمینی برای او نیست.

طبق این گزارش؛ فاتی به ژرژ مندز مدیر برنامه‌هایش گفته که تمایلی به ترک بارسلونا ندارد اما ژاوی نمی‌تواند تضمینی برای تعداد دقایق بازی کردن او در فصل آینده بدهد. در هر صورت اگر فاتی اقدام به ترک بارسلونا کند، در قرارداد او با باشگاه بعدی‌اش بند بازخرید گنجانده خواهد شد.

این بازیکن اسپانیایی که تا پایان ماه ژوئن 2027 با بارسلونا قرارداد دارد، تاکنون آمار 29 گل‌زده و 10 پاس‌گل را درر 109 بازی با پیراهن این تیم از خود برجای گذاشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی